網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
如果有來生歌詞歌譜
2008/03/03 22:37:38瀏覽4964|回應6|推薦18

哈哈, 送一份禮物給大家跟JJ, 雖然現在都找不到這首歌, 有空自彈自唱也不錯啊!
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=jj0118&aid=1664535

 回應文章


等級:
留言加入好友
如果還有來生
2008/11/09 22:17
如果還有來生'我一樣傾聽你甜美的歌聲

小惠
走投無路的人
2008/03/21 10:04

珍姊妳好:

我是一個手汗症的患者,3年前動了手術後反而出現了嚴重的代償性出汗,

不只天熱全身會流汗,連吃到辣的酸的也會飆汗,在別人的眼裡我根本是一個怪人,

自信心嚴重受創,真的很想死了算了,不久前得知珍姊也曾動過手汗手術,不知珍姐是如何克服代償出汗的問題

請珍姐救救我這個無助的人,感激不盡

我的mail: jksweethome@yahoo.com.tw 



等級:
留言加入好友
Let Dream Be Come True
2008/03/12 15:46

Author: Murphy (ROCAF’s Veteran)
Downwind lightly it arises up to the dust,
Echoes down the canyon,
A mountain so high it can not keep me away,
Recall lover’s name that I wonder.
Lean on me soon after you felt tire,
I’ll be there as if you wish dream to come true,
Nothing is going to be changeable sincere love for us,
Nourished lavenders have been surrounded by chained hearts,
Always rejoice whole life just share it with you.
Like a sweet chemistry I’m sure of it,
Our guardian star still stands up with your way,
Very brightly and strongly show it to me,
Every word seems to be right.
My thinking always is following as therefore you are,
Every star’s a wishing star that shines for you.
The marvelous magic that you do,
Each time we meet love tightly,
Nobody else could miss you and no half as much as me.
Don’t take this heaven from one,
Especially endless love for us,
Rain to grow the flowers for your first bouquet.
微風輕吹,揚塵四起,
在溪谷中激發回響,
再高的山也阻擋不了我,
呼喊著愛人琳娜的名字。
快依偎在我身旁,消褪妳的倦容,
讓我助妳築夢成真,
無可改變我倆的摯愛真情,
用串聯的心縈繞著飽嘗滋養的薰衣草,
讓生命的喜樂與妳共享。
我已感受妳那甜蜜的放電滋味,
我倆的守護之星就佇立在朝向妳的歸途上,
強力放射的光芒指引我奔向妳,
妳說的每句話似乎都應驗了。
我的思緒常隨著妳波漾起伏,
每一顆許願之星都因妳而更耀眼奪目。
是妳創造了這般令人驚嘆的奇緣仙境,
我倆在分秒間緊密地相戀,
沒有誰能夠分離妳和我,
珍惜上天所賜的美好祝福,
特別是我倆的永恆之愛,
期盼雨水滋長的花朵,讓妳拔得上等花束的好兆頭。


Gloria
沒錯
2008/03/04 14:32
這是甄秀珍的部落格, 歡迎你!

您好!
您好!
2008/03/04 08:01

您好~~^^

想請問這版面不是秀珍姐的嗎?

秀珍姐的英文名稱是否是JJ?


小翔
我愛如果有來生
2008/03/04 00:34

如果有來生, 甄秀珍唱的真好聽