網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我翻譯了 ~~ Wedding Song
2012/10/22 10:37:26瀏覽968|回應0|推薦0

朋友傳給了我一首很美的歌曲, 我做了歌詞的翻譯~~

這是我等了好久的時刻, 我能聽見我的心唱起了歌, 很快起銀鈴聲要響起了...
這是甜蜜的阿囉哈時刻, 我將會愛你比永久更恆長, 答應我你將永不離開我...
 
此地此時, 親愛的~
以我摯愛誓言, 親愛的~
答應我你將永不離開我... 
我將會愛你比永久更恆長...
 
現在, 我們是一體了,
雲朵將藏不住陽光,
夏威夷微笑的藍天, 在這裡, 我們婚禮的日子~~
 
我願意(我願意) ,愛妳(愛你), 以我全心~~
三太子愛
 
 

背景音樂: Hawaiian Wedding Song, 原唱是貓王
Andy Williams Hawaiian Wedding Song
http://www.youtube.com/watch?v=ibkB47OAt6c&feature=related

This is the moment I've waited for
I can hear my heart singing
Soon bells will be ringing

This is the moment of sweet aloha
I will love you longer than forever
Promise me that you will leave me never

Here and now, dear
All my love I vow, dear
Promise me that you will leave me never
I will love you longer than forever


Now that we are one
Clouds won't hide the sun
Blue skies of Hawaii smile
On this, our wedding day

(I do) I do
(Love you) Love you
With all my heart
( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gcl0809&aid=6969086