網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
《電影音樂》吸血鬼獵人︰林肯總統 - Powerless / 聯合公園
2012/09/11 22:00:41瀏覽1231|回應1|推薦8



無能為力 Powerless / 聯合公園 Linkin Park

You hid your skeletons, when I had shown you mine
當我展示真正的自我時,你卻極力掩飾自己

you woke the devil that I thought you left behind
你喚醒了那個我以為已經遠遠落在身後的惡魔

I saw the evidence the crimson soaking through
我看到了被鮮血浸泡了的證據

ten thousand promises
萬年的承諾

ten thousand ways to lose
用萬種方式去迷失

And you held It all
你擁有一切

but you were careless to let it fall
但無意間失去了所有

you held it all
你擁有一切

and I was by your side
我就在你身邊

Powerless
無能為力著

I watched you fall apart
我看著你幾近崩潰

and chased you to the end
追隨著你至死不渝

I'm left an empty mess
我留下了些空話

that words can not defend
那些話語將是無法實現的

you'll never know what I became,because of you
你永遠不會知道我會因為你而變成什麼樣的人

ten thousand promises
萬年的承諾

ten thousand ways to lose
用萬種方式去迷失

And you held It all
你擁有一切

but you were careless to let it fall
但無意間失去了所有

you held it all
你擁有一切

and I was by your side
我就在你身邊

Powerless
無能為力著

Ohhh.....

And you held It all
你擁有一切

but you were careless to let it fall
但無意間失去了所有

you held it all
你擁有一切

and I was by your side
我就在你身邊

Powerless
無能為力著

Ohhh.....

Powerless
無能為力

Ohhh.....

Powerless
無能為力

歌詞摘自 http://www.59edu.com/news/music/201206/28772.html

延伸閱讀︰
 
《電影音樂》變形金剛 - What I've Done / 聯合公園 
 
《電影音樂》變形金剛:復仇之戰 - New Divide / 聯合公園
 
 《電影音樂》變形金剛3 - Iridescent / 聯合公園
 
《電影音樂》艋舺- Let Down /「聯合公園」查斯特之黑暗曙光

電影音樂》暮光之城- Leave out All the Rest / 聯合公園http://blog.udn.com/dream11124/2735881

( 休閒生活影視戲劇 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dream11124&aid=6656522

 回應文章

Ace Chen
等級:8
留言加入好友
感謝~
2012/09/15 18:51

格主如意

看完你的介紹後

讓我更想去看這部電影囉~~


陳岳賢Ace Chen
繪琦(dream11124) 於 2012-09-15 19:08 回覆:
三太子開心