網路城邦

上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
《歌曲分享》My Peace (我的平安) (11/21)
2011/02/18 01:47:59瀏覽1486|回應0|推薦1


My peace I give unto you 我將平安賜給你,


It’s a peace that the world cannot give 這平安非世界所能給,

It’s the peace that the world cannot understand 這平安非世界所能够瞭解,

Peace to know, peace to live 藉祂知,藉祂活,

My peace I give unto you 我將平安賜給你。


My joy I give unto you 我將喜樂賜給你,

It’s a joy that the world cannot give 這喜樂非世界所能給,

It’s the joy that the world cannot understand 這喜樂非世界所能够瞭解,

Joy to know, joy to live 藉祂知,藉祂活,

My joy I give unto you 我將喜樂賜給你。


My love I give unto you 我將我的愛賜給你,

It’s a love that the world cannot give 這份愛非世界所能給,

It’s the love that the world cannot understand 這份愛非世界所能够瞭解,

Love to know, love to live 藉祂知,藉祂活,

My love I give unto you 我將這份愛賜給你。

( 休閒生活影視戲劇 )

回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=daizee&aid=4896973