網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
the day you went away
2010/07/18 15:18:18瀏覽239|回應0|推薦0

你離開那一天
The Day You Went Away

是的,我很驚訝,這是真的嗎?
Well I wonder could it be
當我夢到你時,親愛的你也夢見了我嗎?
When I was dreaming 'bout you baby you were dreaming of me
你認為我瘋狂,或說我太傻
Call me crazy call me blind
在所有的一切都結束了,仍然深陷痛苦之中是多麼的愚蠢。
To still be suffering is stupid after all of this time
也許我失去所愛對某些人來說是一種好結果。
Did I lose my love to someone better
她會像我那樣愛你
And does she love you like I do
的確,你知道我是真的真的很愛你
I do you know I really really do
啊!我有太多的心裏話想要對你說。
Well hey so much I need to say
我是多麽的孤獨
Been lonely since the day
當你離去的那天起
The day you went away

我是真的很悲傷難過,
So sad but true
你是我這一生的唯一
For me there's only you
我痛哭流涕
Been cryin since the day
從你離去的那天起
The day you went away

Oh whoa .... yeah... oh...ooh...


我永遠記得那一刻,
I remember date and time
9月20日 第2個星期日 9點25分
September twenty-second Sunday twenty-five after nine
在你離開的門前
In the doorway with your case
我們彼此默默的看著
No longer shouting at each other
只有眼淚還在我們的臉上靜靜的流著
There were tears on our faces
曾經發生在我們之間的那些美好回憶
And we were letting go of something special
永遠永遠也不會再有了。
Something we'll never have again
我明白,我想我真的明白
I know, I guess I really really know

是的 我是多麽多麽的想告訴你
Well hey so much I need to say
我是多麽的孤獨
Been lonely since the day
自從你離去的那天起
The day you went away
那樣真實的悲傷,
so sad but true
對我而言只有你
For me there's only you
自從你離去的那天起我就一直在哭泣
Been crying since the day
自從你離去的那天起
The day you went away
自從你離去的那天起
The day you went away
自從你離去的那天起
The day you went away

Oh whoa .... yeah oh


爲什麽直到分手後我們才明白究竟得到了什麽?
Why do we never know what we've got till it's gone
讓我怎樣繼續?
How could I carry on
自從你離去的那天起
The day you went away
因爲我不得不說我是多麽的想念你
Cause I've been missing you so much I had to say
自從你離去的那天起我就一直在哭泣
Been crying since the day
自從你離去的那天起
The day you went away
自從你離去的那天起
The day you went away
自從你離去的那天起
The day you went away

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=cbs374325&aid=4238191