網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Crazy For You
2010/05/01 20:43:53瀏覽167|回應0|推薦0

Swaying room as the music starts
音樂開始,整個房間也跟著搖擺起來,
Strangers making the most of the dark
陌生的人們盡情享用這黑夜,
Two by two their bodies become one
成雙成對的,身子也合而為一,
I see you through the smokey air
我在一片朦朧中看見了你,
Can't you feel the weight of my stare
你感覺到我正注視著你嗎?
You're so close but still a world away
你離我那麼近,卻像相隔一個世界如此遙遠,
What I'm dying to say, is that
我真的想跟說:
I'm crazy for you
我瘋狂愛上了你,
Touch me once and you'll know it's true
請觸碰我,你就會明白這是真的,
I never wanted anyone like this
我從未這樣想愛一個人,
It's all brand new, you'll feel it in my kiss
這次是種全新的感受,在我的吻中展露無疑,
I'm crazy for you, crazy for you
我為你瘋狂,為你瘋狂。


Trying hard to control my heart
我努力克制自己,
I walk over to where you are
然後走向你佇足的地方,
Eye to eye we need no words at all
我們相互注視著,不需要任何言語,
Slowly now we begin to move
慢慢地,我們跳起舞來,
Every breath I'm deeper into you
每個呼吸的氣息是如此深切,
Soon we two are standing still in time
我倆凍結在時間裡,
If you read my mind, you'll see
如果你看的出來,你就會知道,
I'm crazy for you
我瘋狂愛上了你,
Touch me once and you'll know it's true
請觸碰我,你就會明白這是真的,
I never wanted anyone like this
我從未這樣想愛一個人,
It's all brand new, you'll feel it in my kiss
這次是種全新的感受,在我的吻中展露無疑,
You'll feel it in my kiss because
在我的吻中無法掩飾的,因為
I'm crazy for you
我瘋狂愛上了你,
Touch me once and you'll know it's true
請觸碰我,你就會明白這是真的,
I never wanted anyone like this
我從未這樣想愛一個人,
It's all brand new, you'll feel it in my kiss
這次是種全新的感受,在我的吻中展露無疑,
I'm crazy for you, crazy for you
我為你瘋狂,為你瘋狂,
Crazy for you, crazy for you
為你瘋狂,為你瘋狂,
It's all brand new, I'm crazy for you
這是全新的感覺,我瘋狂愛上了你,
And you know it's true
而你知道這是真的,
I'm crazy, crazy for you
我為你瘋狂,為你瘋狂。

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=cbs374325&aid=3994623