網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
How Could An Angel Break My Heart
2010/04/17 20:52:03瀏覽292|回應0|推薦0

         天使怎麼傷我的心

I heard he sang a lullaby
我聽見他唱了催眠曲
I heard he sang it from his heart
我聽見他從心底唱它
When I found out thought I would die
當我發現認為我將死去
Because that lullaby was mine
因為那首催眠曲是我的
I heard he sealed it with a kiss
我聽見他用吻封住了它
He gently kissed her cherry lips
他溫柔的親吻了它櫻桃般的嘴唇
I found that so hard to believe
我發現那是如此難以相信
Because his kiss belonged to me....
因為他的吻屬於我....

How could an angel break my heart
一個天使怎麼會傷我的心
Why didn`t he catch my falling star
為什麼他沒抓住我墜落的星
I wish I didn`t wish so hard
我祈求自己不要如此難受
Maybe I wished our love apart
也許我希望我們的愛分開
How could an angel break my heart....
一個天使怎麼會傷我的心....


I heard her face was white as rain
我聽說她的臉像雨一樣蒼白
Soft as a rose that blooms in May
像在五月綻放的玫瑰一樣柔軟
He keeps her picture in a frame
他保存了她的照片在相框裡
And when he sleeps he calls her name
並在他睡了之後喊她的名字
I wonder if she makes him smile
我想知道她是否讓他微笑
The way he used to smile at me
那是他過去常對我微笑的方式
I hope she doesn`t make him laugh
我希望她別讓他笑
Because his laugh belongs to me....
因為他的笑屬於我....

How could an angel break my heart
一個天使怎麼會傷我的心
Why didn`t he catch my falling star
為什麼他沒抓住我墜落的星
I wish I didn`t wish so hard
我祈求自己不要如此難受
Maybe I wished our love apart
也許我希望我們的愛分開
How could an angel break my heart....
一個天使怎麼會傷我的心....


Oh my soul is dying,it`s crying
我的靈魂正一點一滴流逝,它正在哭泣
I`m trying to understand,Please help me....
我正試圖去理解,請幫助我....

How could an angel break my heart
一個天使怎麼會傷我的心
Why didn`t he catch my falling star
為什麼他沒抓住我墜落的星
I wish I didn`t wish so hard
我祈求自己不要如此難受
Maybe I wished our love apart
也許我希望我們的愛分開
How could an angel break my heart....
一個天使怎麼會傷我的心....

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=cbs374325&aid=3951833