網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
孫慧雪豐胸代言超性感 自爆產後「石頭胸」之痛
2023/11/14 17:04:37瀏覽20|回應0|推薦0

41歲孫慧雪7月誕下細仔並宣布離巢無綫後,今日與趙璧渝(Osanna)及貝芓誼(Uni)齊齊超性感谷胸上陣,簽約為豐胸代言人。

記者會上,產後的雪雪分享再次成為媽媽的心路歷程,一方面憂慮身形,又擔憂餵飼母乳會令豐胸變形,期間更自爆產後一度面對「石頭胸」的痛苦。她說:「作為媽媽又想餵母乳俾小朋友,等佢有最好嘅抗體,但上奶嗰陣,個胸真係又硬又痛!陪月有嘗試幫我按摩通乳線減輕痛楚與豐胸,嘩!痛到我直情尖叫,搞到我BB都尖叫埋。」

Uni就分享曾因胡亂減肥而導致皮肉分離,令身體造成壓力,更加因為節食暈倒街頭;Osanna則道出職業女性的辛酸:「對職業女性嚟講,我哋經常要平衡工作同家庭,有時候搞到壓力真係好大。」

(明周)

( 休閒生活生活情報 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=bennygin&aid=180068933