網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Adakalanya Menghiris -偶爾傷痛
2007/06/07 19:13:04瀏覽724|回應0|推薦2

Adakalanya Menghiris
(偶而傷痛)(馬來語) 
曲:Westey TAn 詞:(馬來語):Lukhman S 

Tak perlu,bertanya,sebabnya 
(不須追問原由) 
Biarkanlah,Begini,untuk seketika 
(暫時就讓它如此) 
Tak usah,memujuk,dan merayu 
(不須哄騙和勸說) 
Aku benar bersedih...sayang 
(親愛的我是真的悲傷) 
Ku turut,segaia katamu 
(我聽從你所說的) 
Ku ikut,semua,kehendak hatimu 
(我跟從你所要求的) 
Bersama,harapan,yang ku genggam 
(連同我所緊握的希望) 
semuga tidak terlerai,jalin kemesraan 
(希望我倆親密的關係永不絕斷) 
inikah,balasan kau beri 
(這就是你所給的回報嗎?) 
bicaramu,adakalanya menghiris hati 
(你的審判偶爾會令我心如刀割) 
Mungkin kerana,kelembutan hatiku 
(或許是我的心軟) 
Tidak kan ambil pedulj apa,jue kdeukaaan 
(令我全不理會只有悲傷) 
Di hatiku 
(留在我心中) 

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=andyyoung527&aid=1010700