網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
在我敵人面前,耶和華為我擺設筵席;耶和華用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢。☆詩篇二十三篇 Psalm 23
2012/08/04 14:53:53瀏覽185|回應0|推薦0
My dearest son Derrick Hsu (Chiang) and daughters Denise Hsu (Chiang) & Angela Hsu (Chiang) ,
The Lord takes care of me as his sheep; I will not be without any good thing.
在我敵人面前,耶和華為我擺設筵席;耶和華用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢。
[Psalms chapter 23]
http://springbible.fhl.net/Bible2/cgic201/read201.cgi?ver=bbe&na=0&chap=501&ft=0&temp=-1&tight=0
1.(大衛的詩。)耶和華是我的牧者,我必不致缺乏。
2.耶和華使我躺臥在青草地上,領我在可安歇的水邊。
He makes a resting-place for me in the green fields: he is my guide by the quiet waters.
3.耶和華使我的靈魂甦醒,為自己的名引導我走義路。
He gives new life to my soul: he is my guide in the ways of righteousness because of his name.
4.我雖然行過死蔭的幽谷,也不怕遭害,因為耶和華與我同在;耶和華的杖,耶和華的竿,都安慰我。
Yes, though I go through the valley of deep shade, I will have no fear of evil; for you are with me, your rod and your support are my comfort.
5.在我敵人面前,耶和華為我擺設筵席;耶和華用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢。
You make ready a table for me in front of my haters: you put oil on my head; my cup is overflowing.
6.我一生一世必有恩惠慈愛隨著我;我且要住在耶和華的殿中,直到永遠。
Truly, blessing and mercy will be with me all the days of my life; and I will have a place in the house of the Lord all my days.

http://www.youtube.com/watch?v=mIogoYw5W_E&feature=related

我心旋律 曲:詩篇二十三篇 -葉邵家菁☆歌手:我心旋律☆專輯:我為錫安心裏極其火熱
耶和華是我的牧者
我必不致缺乏
他使我躺臥在青草地上
領我在可安歇的水邊
耶和華是我的牧者
我必不致缺乏
他使我躺臥在青草地上
領我在可安歇的水邊
他使我靈魂甦醒為自己的名引導我走義路
我雖然行過死蔭的幽谷也不怕遭害
因為你與我同在
你的杖 你竿都安慰我
在我敵人面前
你為我擺設筵席
你用油膏了我的頭
使我福杯滿溢
我一生一世必有恩惠慈愛隨著我 隨著我
我且要住在耶和華的殿中直到永遠
耶和華你是我的牧者
我必不致缺乏
耶和華是我牧者
我必不致缺乏
不致缺乏
耶和華是我牧者
你的杖 都安慰我
你的竿 也安慰我 你的竿
哈利路亞
我且要住在你的殿中...我的牧者耶和華...直到永遠

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=alpineatks&aid=6688783