網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
NaNa's 麥皮計劃!!!!!
2010/02/03 13:53:23瀏覽857|回應0|推薦8
NaNa's 麥皮計劃?????
 
麥皮....其實都幾難同我拉成關系..
 
因為對於我黎講......淡而無味既麥皮係好難吃..
大家一定有好多個問號呢?...點解我要逼自己食麥皮呢?

嘻嘻....講我真係勁唔鐘意食...寧願唔食早餐都唔會食麥皮..

但因為近來我既腸胃唔係咁好....."便便"有困難!!!!!!

冇計la....

所以要盡量逼自己食一d比較清淡既食物...清清腸胃咁lor~

同事話食麥皮好有益,能夠保持腸胃暢通,叫我可以食多d.....@.@

@.@"[食少d,得唔得啊]

但係,為左"便便".....唯有o的起心肝..

坐行起行....嗱嗱林去買左罐即沖桂格麥皮.......

尋日朝早一起身就拎盒牛奶去叮叮~

叮2分鐘之後 就落4匙麥皮~

第一次食左碗牛奶麥皮早餐

開始食個時真係冇咩野....幾香甜同幾易食....

但越食就越有d想嘔既感覺....冇計啦都要迫自己食

希望可以支持耐D........啦...

原來食麥皮真係好飽架~~!!!

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=3747434