網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
股神巴菲特(Warren Buffett) 精句
2008/10/18 14:26:42瀏覽820|回應0|推薦21

股神巴菲特(Warren Buffett) 精句:

If prices keep looking attractive, my non-Berkshire not worth will soon be 100 percent in United States equities.(若然價格持續吸引,我將會用盡私人財富去購買美國股票)

Be fearful when others are greedy, and be greedy when others are fearful.(在別人貪婪的時候我恐懼,在別人恐懼的時候我貪婪)

"Put your mouth where your money was". Today my money and my mouth both say equities.(「作出實際行動來」,今日我的錢與我的口都會說是買股票)

( 心情隨筆其他 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ELSA2828&aid=2308487