網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
More than I can say
2010/11/10 12:18:11瀏覽621|回應1|推薦41













 










哦~~耶~

我愛你在心口難開 我會愛你兩遍如同無數個明日 我愛你在心口難

開 哦~~耶~ 我每一天都想著你 我的人生為何必須充滿憂傷

我愛你在心口難開 難道你不知道我是如此需要你 請告訴我,我真

的很想知道 你真的要使我哭泣? 難道我只是另一個追求者?


Oh oh yea yea ,

I love you more than I can say ,

I'll love you twice as much tomorrow,

Oh love you more than I can say ,

Oh oh yea yea,

I miss you every single day ,

Why must my life be filled with sorrow ,

Oh love you more than I can say ,

Don't you know I need you so,

Tell me please I gotta know ,

Do you mean to make me cry ,

Am I just another guy











 





 

 





☆╮楓心╭★

  圖片取自奇摩部落格引用分享
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=AADH&aid=4585396

 回應文章

俗 客【達摩祖師的故事】
等級:8
留言加入好友
Favorite
2010/11/11 07:56
One of my favor songs

俗客祝福
☆╮楓心╭*..(新年快樂)(AADH) 於 2010-11-13 20:43 回覆:

感謝來訪... 祝你

                       平安快樂