網路城邦

上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
春雷會來報喜
2022/02/22 11:02:14瀏覽383|回應0|推薦7

米樂~㊗️禱~

只要有春天,我就不感寒冷。

冬雪終將融化,

🌻[春雷會來報喜。]

只要我還活著,我就不覺害怕。

即使在沙漠中,

🍀[定有希望綠洲。]

只要還有明天,我就不會絕望。

即使黑夜吞沒了一切,

🌞[明天陽光燦爛。]

As long as spring is coming, I won't be frozen.

Winter snow will eventually melt away,

Chunlei will be announced.

As long as I still alive, I won't be afraid.

Even in the middle of the desert,

There will be oasis of hopes.

As long as there’s tomorrow, I won't be desperate.

Even if the night swallows everything,

The sun will come back tomorrow.

Best Wishes ⭐️Didi Miller

( 不分類不分類 )

回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=2dmiller&aid=171754583