網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【 笑話】Getting Married結婚
2012/10/16 15:47:10瀏覽571|回應1|推薦4

George burst into the living room and said, "Dad!Mom! I have some great news! I am getting married to Susan, who lives a block away."

喬治衝進起居室大嚷:「爸,媽,天大好消息!我要和住在一條街外的蘇珊結婚。」

After dinner, George's dad took him aside and said,"Son, I used to fool around with women a lot. Susan is actually your half sister, and I'm afraid you can't marry her."

晚飯後,喬治的父親把他叫到一旁,然後說:「兒子,我以前經常拈花惹草。蘇珊其實是你同父異母的妹妹,你不能娶她。」

George was brokenhearted. But his mother said,"Don't pay any attention to what he says. He's not really your father."

喬治聽了傷心不已。可是他母親說:「別理你爸的話。他其實不是你的生父。」



( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=1698&aid=6948501

 回應文章

何雨の步落格(★"B"log)
等級:7
留言加入好友
因禍得福
2012/10/17 05:23

看了寶羅兄的笑話集~http://blog.udn.com/1698/6708991

我的感想是這一家人因禍得福

自殺是魂要每日重複自殺的動作,直到陽壽盡

而佛教的阿羅漢境界可選擇自己要如何離開陽世

.................................................................

我要跟寶羅兄分享的那個笑話如下~

前兩天自高應大練跑完後

路過一間民房正進行拆除工程

由於東西要從3樓直接.....婦人叫我離...

我事後在想一句話的裝潢工程

開心(ㄏㄏ、ㄎ、哈):我缺錢。