網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
今日美語學習
2010/02/19 02:37:52瀏覽1523|回應0|推薦20

【飛機上的美語對話】

1.May I put my seat back?
我可以往後躺嗎?

2.I prefer beef, please.
我較喜歡牛肉

3.May I have one more, please?
可以再給我一份嗎?

4.May I have orange juice?
可以給我橘子汁嗎?

5.Would you bring me a blanket, please?
可以給我一條毯子嗎?

6.May I have a Chinese newspaper, please?

可以給我一份中文報紙嗎?


7.Would you call someone who speaks Mandarin?

可以找一位會說華語的人來嗎?




7.Would you tell me where we are flying over now?


可以告訴我請我們現在在哪裡的上空?



【每日一句】
Make yourself at home.
不要拘束

【今日諺語】
Sow nothing, reap nothing.
沒有耕耘,就沒有收穫

















( 知識學習語言 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=shiptosophia&aid=3786381