網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Hotel Golden Dragon Macau – Bentuk Barisan Ular Lapan Belas Sauna
2018/01/17 17:09:06瀏覽36|回應0|推薦0

Rumah Urut VIP meliputi keluasan 40,000 kaki persegi

Biar anda dapat menikmati perkhidmatan seperti raja di istana

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

 

Lapan belas Sauna meliputi keluasan 40,000 kaki persegi yang menawarkan bilik-bilik urut VIP mewah, ruang tamu yang besar, lebih daripada sepuluh buah LED TV, pawagam mini dan kawasan akses internet jalur lebar. Ia terletak berhampiran dengan Wharf Fisherman Macau, Pusat Hiburan Sands Macau, Pusat Kebudayaan Macau dan pusat komersial, membeli-belah dan hiburan. Ia boleh dikatakan lengkap dengan kemudahan yang agak sempurna!

 


Hotel Golden Dragon Macau-Pusat Sauna Lapan Belas

Adakah anda berpuas hati dengan pengenalan Darling Massage dan Sauna Macau 1&2? Anda teringin untuk mencubanya di Macau? Atau ada yang tidak sabar-sabar untuk pergi ke semua tempat? Kali ini, iBET Sauna Guide-Dolly ingin memperkenalkan anda sebuah sauna yang sama terkenal, iaitu Hotel Golden Dragon Macau -Sauna Lapan Belas yang telah banyak disyorkan oleh lelaki!

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

Industri perlancongan yang maju telah membawa banyak perkembangan tempat hiburan dan sauna. Sauna yang sering dikunjungi mestilah Lapan Belas Sauna Macau!

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

Lapan Belas Sauna terletak di tingkat 6 Hotel Golden Dragon yang berhampiran dengan lapangan terbang. Lapan Belas Sauna Macau lebih dikenali dengan bilik sauna kristal dan pakar tukang urut yang ramai di Macau!

Bacaan Lanjutan

Sauna Paling Popular Di Macau- Supreme Sauna


Pusat Sauna Lapan Belas- Nikmati kehidupan Istana

Seperti biasa, kali ini iBET Sauna Guide-Dolly meminta bantuan daripada rakan saudara untuk menikmati dan menggambarkan perkhidmatan tahap istana di Lapan Belas Sauna. Anda boleh terus naik ke tingkat enam sebaik sahaja tiba di Hotel Golden Dragon. Anda akan nampak “Lapan Belas” Lampu Neon yang besar sebaik pintu lif terbuka. Terdapat staff sauna akan menyambut anda sambil bertanya sama ada anda ahli baru. Jika ya, mereka akan menjelaskan jenis perkhimatan secara ringkas. Ahli baru boleh memohon kad VIP untuk mendapat diskaun perkhimatan urut kaki pada kali kedua. Ambil Perhatian: Diskaun hanya boleh diperoleh pada kunjungan kali kedua. – iGUIDE SAUNA Melayu

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

Anda hanya boleh masuk dengan memakai sehelai tuala besar+ gelang masuk (telefon bimbit dibenarkan bawa tetapi tidak dibenarkan tangkap gambar. Tambahan lagi perlu beri perhatian di dalam adalah sauna). Semua kos perkhimatan didaftar atas nombor gelang anda. Anda akan diminta membayar mengikut nombor gelang semasa check out.

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

Anda boleh berendam di dalam kolam air panas sambil memilih gadis. Sekiranya anda terus jalan masuk, anda akan sampai di kawasan rehat dan café makan dan minum percuma. Anda akan mendapat perkhimatan urut sebaik baring dengan mengikut keperluan masing-masing.

Bacaan lanjut

 Sauna Yang Bergaya Dan Terulung–Rio Hotel Spa Macau


Syurga Lelaki- Bentuk Barisan Ular Lapan Belas Sauna

Lapan Belas Sauna Golden Dragan terkenal dengan pertunjukan berbentuk barisan ular (acara pilih gundik daripada ratusan jelitawan). Anda boleh mencari gadis impian anda yang berasal daripada negara masing-masing setiap setengah jam. Anda boleh bergerak ke hadapan untuk menyaksikan pertunjukan apabila muzik bermula. Jelitawan yang seksi akan keluar secara teratur. Anda hanya perlu memberitahu pengurus nombor jelitawan serta nombor gelang anda sebaik sahaja memilih sasaran yang anda sukai.

Macau-18-Sauna-Macao-Golden-Dragon-Hotel

Jangan berasa ragu-ragu sekiranya anda terlepas peluang keemasan ini, kerana anda boleh menuggu selama 30 minit bagi pertunjukkan seterusnya dengan kembali ke kawasan rehat sambil makan dan minum.

Bacaan lanjut

 Sauna Yang Paling Menyeronokkan di Macau – Golden Sauna

 

Notes from iGUIDE SAUNA

  1. Berikut harga atas telah mengandungi 5% cukai perlancongan
  2. Hanya HongKong Dollar Kad Kredit dibenarkan, 24jam beroperasi, boleh masuk menginap selama 12 jam, termasuk mandi dan rehat di kerusi urut di sebelah kawasan café, ataupun mendapat perkhimatan urut dengan caj tambahan.

Macau Eighteen Sauna Profile

Official Web:http://www.goldendragon.com.mo/

Address:Rua De Malaca, Macau Golden Dragon Hotel, 6th floor, Tower Wing

Phone:+853 28351 777

iguide-sauna-Rakan Perniagaan
iguide-sauna-Scan untuk dapat-WECHAT-2
( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kasinomalaysia&aid=109935237