網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Waiting For A Girl Like You---Foreigner
2013/10/07 13:22:15瀏覽419|回應0|推薦4

Waiting for a girl like you   Foreigner
So long, I've been looking too hard
I've been waiting too long
Sometimes I don't know what I will find
I only know it's a matter of time
When you love someone
When you love someone

It feels so right, so warm and true
I need to know if you feel it too
Maybe I'm wrong
Won't you tell me if I'm coming on too strong This heart of mine has been hurt before
This time I wanna be sure

I've been waiting for a girl like you
 to come into my life
I've been waiting for a girl like you
Your loving will survive
I've been waiting for someone new
 to make me feel alive
Yeah, waiting for a girl like you
 to come into my life

You're so good
When we make love it's understood
It's more than a touch or a word can say
Only in dreams could it be this way
When you love someone, yeah
Really love someone
Now I know it's right
From the moment I wake up till deep in the night
There's nowhere on earth
 that I'd rather be than holding you tenderly

等待一個像妳一樣的女孩 

很久了,我辛苦的尋覓
長久的等待
有時我不知道會找到什麼
我只知道那是早晚的問題
當你愛上一個人
當你愛上一個人

感覺很好、溫暖而真實
我想知道你是否也有這樣的感覺
也許我錯了
如果我過於投入,你何不告訴我
我的心曾經受傷
這次我想確定清楚

我一直在等待像你一樣的女孩
能走進我的生命
我一直在等待像你一樣的女孩
你的愛將永遠在
我一直在等待不一樣的人
能讓我重新振作
等待像你一樣的女孩
能走進我的生命

你真的很好
當我們做愛時就可明白
那不是觸摸或言語可以形容
只有在夢中才能如此
當你愛上一個人
真的愛上一個人
現在我明白
從醒來直到夜深
除了溫柔的抱著你
我哪兒也不想去

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wujia568&aid=8887900