網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Don't say goodnight--JIM Photoglo
2013/10/06 20:58:50瀏覽566|回應0|推薦0

Don't say goodnight--JIM Photoglo

fifteen years come December

十五年來的十二月
we were so young, do you still remember

妳可還記得當時我們還很年輕?
when I fell in love with you

當我和妳墬入愛河
and like an older brother would do

且像一對老兄弟般的對待
I’ve been telling you things like

我曾告訴妳的事,就像~
don’t go walking past midnight

別在半夜裡遊蕩
don’t wear those sweaters if that fits so tight

別穿著那些顯得緊身的毛線衣
Unless you’re alone here with me

除非,妳單獨和我在這兒
thats the way I always want it to be

那種方式,我總是希望如此的
don’t say goodnight

別道晚安
you know I never wanna let you go

妳知道~我從不願讓妳離去
don’t say goodnight

別道晚安
oh baby hold me close and don’t say no

喔!寶貝,抱緊我,且別說不要!
one more hour, if we could

再多一小時,假如我們可以。
you make me feel so good, say its alright

妳讓我感覺真好,答應我
darling don’t say goodnight

親愛的,別道晚安!


your daddy said he disowned you

妳爹地說他無法認同妳
he gets so nervous every time I’d phone you

每次當我打電話給妳時,他都顯得很緊張
I tried to make him understand

我嘗試著讓他瞭解
you were a woman and then, and I was your man

妳已經是個成熟的女人,然後還說,我已經是妳的男人
I've been telling him things like

我曾告訴他的事~就像
I swear that I’ll always love her

我發誓,我將會永遠愛她
I'd break my back to keep a roof above her

我將竭盡所能為她擋風遮雨
then he’d say it's time for you to go in

然後,他就說這種時候該有妳的參與
oh baby I’d just want to kiss you again

喔!寶貝,我只是想再次親親妳
don't say goodnight

別道晚安
you know I never wanna let you go

妳知道~我從不願讓妳離開
don't say goodnight

別道晚安
oh baby hold me close and don't say no

喔!寶貝,抱緊我,且別說『不』
one more hour, if we could

再多一小時,假如我們可以
you make me feel so good, say it's alright

妳讓我感覺很好,答應我吧
darling don't say goodnight

親愛的,別道晚安
one more hour, if we could

再多一小時吧,假如我們可以
you make me feel so good, say it's alright

妳讓我感覺很好,答應我吧!
darling don't say goodnight

親愛的!別道晚安
just hold me tight

現在抱緊我吧
don't say goodnight

別道晚安

 

~~~自行中文翻譯&若有不盡處、或錯誤,敬請指正!

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wujia568&aid=8879519