網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
看笑話學英文: The Swimmer
2008/12/16 09:22:22瀏覽733|回應0|推薦3
Once there was a millionaire who had a collection of live alligators. He kept them in a pool at the back of his mansion.

The millionaire also had a beautiful daughter who was single. One day, he decides to throw a huge party.

During the party he announces, "My dear guests, I have a proposition to every man here. I will give one million dollars or my daughter to the man who can swim across this pool full of alligators and emerge unharmed!"

As soon as he finishes his last word, there is the sound of a large splash.

The guests all turn to see a man in the pool swimming as fast as he can. They cheer him on as he keeps stroking.

Finally, the swimming man makes it to the other side unharmed. The millionaire is so impressed, he says, "My boy, that was incredible! Fantastic! I didn't think it could be done! Well, I must keep my end of the bargain. Which do you want, my daughter or the one million dollars?"

The man says, "Listen, I don't want your money. I don't want your daughter, either. I want the person who pushed me in that water!"

(See how Google translates this joke.)



有個百萬富翁在他的豪宅的游泳池中飼養了許多短吻鱷,這個百萬富翁還有個單身的漂亮女兒,某天,富翁為女兒辦了個盛大的舞會。

舞會中這個百萬富翁說:「各位親愛的佳賓,我要在這裡鄭重宣佈,在場各位男士只要任何人能游過這個有短吻鱷的泳池而毫髮無傷,我將送他100萬美元,或把我的女兒嫁給他。」

說完後現場馬上出現一陣騷動。

說時遲,那時快,已見一名男子自賓客群中躍入游池並奮力前游,在場眾人紛紛為他加油打氣。

果然不負眾望,這人安全地抵達了對岸,富翁滿是驚訝地說道:「年輕人,這真是難以置信!太不可思議了!我不認為可以做得到。好吧,我絕不討價還價,你要什麼?我的女兒或100萬美元?」

這名男子說:「聽著,我不想要你的錢,也不想要你的女兒,我只想要知道是誰把我推下水!」
( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=webman&aid=2477424