網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
看笑話學英文: Looking for a Wife
2008/12/13 07:40:43瀏覽826|回應0|推薦0
Fred is 32 years old and he is still single.

One day a friend asked, "Why aren't you married? Can't you find a woman who will be a good wife?"

Fred replied, "Actually, I've found many women that I have wanted to marry, but when I bring them home to meet my parents, my mother doesn't like them."

His friend thinks for a moment and says, "I've got the perfect solution, just find a girl who's just like your mother."

A few months later they meet again and his friend says, "Did you find the perfect girl? Did your mother like her?"

With a frown on his face, Fred answers, "Yes, I found the perfect girl. She was just like my mother. You were right, my mother liked her very much."

The friend said, "Then what's the problem?"

Fred replied, "My father doesn't like her."

(See how Google translates this joke.)


32歲的弗瑞德仍是單身。

有一天,一位朋友問:「你為什麼不結婚呢?你找不到一個好女人當老婆嗎?」

弗瑞德說:「其實,我交往過許多不錯對象,也論及婚嫁,但是每次我把他們帶回家面見父母,我母親總是不滿意。」

他的朋友想了一下,建議道:「我倒有一個好法子,你只要找個像你的母親的女孩子就好了。」

幾個月後,他們再度次碰面,朋友問:「你找到理想對象了嗎?她像不像你母親?」

弗瑞德皺著眉頭道:「沒錯,我是找到了一個心目中的完美女孩,她長的非常像我母親,而且正如您所說,我母親非常中意。」

朋友再問:「那,還有什麼問題嗎?」

弗瑞德說:「可是我父親不喜歡她。」
( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=webman&aid=2468944