網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
ღ 動人の音樂 ღ
2010/07/20 00:16:04瀏覽254|回應0|推薦1


這二天假日..找了又找!!
終於找到了暮光之城的1~3集的電影
一直都沒什麼時間去電影院看~~只好 :p

動人的愛情故事中...有這一首歌!
感性的豆...總會在小地方被感動!
好吧...豆的淚向來不怎麼值錢..是真的!

分享給各位聽聽!!
若不喜歡的...聽聽就算囉 ^o^

就這樣聽著音樂...是一種享受
就這樣聽著音樂想事情...是輕鬆的
就這樣聽著音樂做事情...是愉快的
就這樣~~~亦是簡單的幸福呢!!

 

Living To Love You 為你而活 Sarah

All we had was just one summer 

two lovers strolling in the park
But live they say the world keeps turning
as the leaves will fallin we should fall apart

Now I'm waiting for the winter
To build my castle out of eyes
And deep inside is masive building
There's a cristal lake of all the tears I've cried 

Baby for all my live don't you know that it's true
I'm living to love you
so baby dont think twice
if you feel what I feel
trust your heart and do what I do,
cause I'm living to love you
hmmmm I'm living to love you 

When you're gone it's not forever
Cause you are remaining in my heart
So tell me why I feel this aching
Every time I think of you when we're apart 

Baby for all my live don't you know that it's true
I'm living to love you
so baby dont think twice
if you feel what I feel
trust your heart and do what I do,
I'm living to love you ohhh yes 

I admite that from time to time
I'm feelin'insecure and think I'm gonna lose my mind
don't let it show no
oh no no no no no hmm
I don't think I never understand
that our love is should never have a happy end
So I'm really gonna try my best to let you know
to let you know


所有我們擁有的是一個夏天
二個戀人漫步在公園
但如他們說世界繼續轉動
葉子將會落下 我們應該散開

現在我在等待冬天
修造我的城堡在冰外面
並且深刻的裏面是巨型的大廈
這有一個水晶湖,所有的淚花都是由我的淚水組成的

親愛的你就是我的全部生命
您不知道那是真實的嗎?
我活著是為了愛你
所以親愛的不要再猶豫了
如果您感覺到了 那種感覺
信任您的心臟並做我所做過的
我活著是為了愛你
我活著是為了愛你

當你離去便沒有了永遠
因為你已經留在我的心臟
請告訴我為什麼我感覺如此難受
每一次在我想你而我們卻不在一起的時候 

我承認我時常感覺恐懼並且我已經失去了自己的想法
不要讓它發生 我不認為我永遠不了解
我們的愛應該有個美好的結局
所 以我嘗試這以我最大的努力
告訴你 告訴你

當最後一天來到 我知道天使們
他們將看到我的微笑
並且如果他們想要知道原因
我將告訴他們為什麼
親愛的你是 我生命的全部
我活著是為了愛你

( 心情隨筆愛戀物語 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wangsuzi&aid=4243138