網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
And I love you so
2008/04/29 04:26:08瀏覽5002|回應5|推薦79
    
    
    And I love you so

      And I love you so
    我是如此愛你
      The people ask me how
    人們問我
      How I've lived till now
    為何能活到現在
      I tell them I don't know
    我告訴他們我不曉得
      I guess they understand
    我猜想他們了解
      How lonely life has been
    生命是如此孤獨
      But life began again
    但生命卻一再重覆
      The day you took my hand
    當你牽著我手那天
     
      And yes I know how lovely life can be
    是的 我了解生命將多麼可愛
      The shadows follow me
    陰影將緊跟我
      And the night won't set me free
    夜晚讓我感到不自由
      But I don't let the evening get me down
    但我將不讓夜晚使我意志消沈
      Now that you're around me
    如今你在我身邊
     
      And you love me too
    而你也愛我
      Your thoughts are just for me
    你的一切思想都是為我
      You set my spirit free
    你讓我思想奔放
      I'm happy that you do
    我很高興你所做的
      The book of life is brief
    生命的書本是簡短的
      And once a page is read
    一旦一頁被閱讀
      All but love is dead
    除了愛都將逝去
      That is my believe
    那是我深信不疑的
     
      And yes I know how loveless life can be
    是的 我了解生命將多麼可愛
      The shadows follow me
    陰影將緊跟我
      And the night won't set me free
    夜晚讓我感到不自由
      And I don't let the evening bring me down
    但我將不讓夜晚使我意志消沈
      Now that you're around me
    如今你在我身邊
     
      And I love you so
    我是如此愛你
      The people ask me how
    人們問我
      How I've lived till now
    為何能活到現在
      I tell them...I don't know
    我告訴他們我不曉得


Perry Como - And I Love You So



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=tomy41&aid=1823889

 回應文章

歸山虎
How lonely life can be!
2008/06/04 16:14

我想那句歌詞 可能是:

and yes I  know how lonely life can be.

( Isn't that true.!)

請再聽聽看.


rose billing
等級:7
留言加入好友
請問
2008/05/01 13:07

好喜歡可帶回引用嗎

小帥哥~女人可以這樣過日子(tomy41) 於 2008-05-01 17:06 回覆:

隨意!隨意用!

小帥哥~女人可以這樣過日子(tomy41) 於 2008-05-31 09:34 回覆:

口!口!口!

隨喜隨用


blue phoenix女兒回家時-祝母親節快樂
等級:8
留言加入好友
我好愛這條歌
2008/04/30 09:58
曾經在文裡貼過
blue phoenix


O子
等級:8
留言加入好友
這條瓜
2008/04/29 04:31
哈哈哈哈哈 偶粉會唱

恰恰
等級:8
留言加入好友
灰熊好聽
2008/04/29 04:30

浪漫到不行