網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Warmth of Heart 溫暖的心
2009/02/06 02:20:20瀏覽361|回應0|推薦0

我對他人的關心 ,   越來越多

我很在意去了解 , 證悟那溫柔的接觸

我很在乎,  那精神上誠懇的友誼

我照顧所有眾生那基本的安慰

 

我的希望就是 ,  我所有的父母親们都有希望

我的祈禱就是 ,  為了我所有的兄弟姊妹们而祈禱

我的願望就是 ,  為了所有的眾生而發願

 

我會嘗試去得到更多的證悟特質

我會嘗試達到崇高的感受

我會嘗試去達到自然的和諧

我會嘗試去謀求和平與仁愛

 

I care for others more and more

I care to know enlightenment 's gentle touch

I care for spiritual and faithful friendships

I care about the simple comfort for all beings

 

The hope that I have , is a hope for all my fathers and mothers

The pyayer that I have , is a prayer for all my borthers and sisters .

The wish that I have , is a wish for all sentient beings

 

I will try more and more enlightened qualities

I will try for noble feelings

I will try for natural harmony

I will try for peace and loving kindness

 

( 心情隨筆心靈 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=tomolin168&aid=2620936