網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Live Forever
2005/06/27 11:29:39瀏覽256|回應1|推薦3

Live Forever Oasis/Oasis Definitely Maybe

============================================

Maybe I don't really want to know, How your garden grows.
也許我對你家花園的樣子,根本不感興趣.

Coz I just want to fly.
因為我只想要盡情地飛翔.

Lately did you ever feel the pain?
最近你曾感到痛嗎?

In the morning rain, As it soaks it to the bone.
當清晨的雨,落在身上,冰冷刺骨.

Maybe I just want to fly.
也許\我只想要盡情飛翔.

I want to live I don't want to die.
只想生氣盎然的活著,不想死氣沉沉.

Maybe I just don't believe.
也許我只是不想去相信.

Maybe you are the same as me.
也許\你和我一樣.

We see things they'll never see.
我們看到了別人沒看見的事.

You and I are gonna live forever.
你和我將永遠活著.

Maybe I will never be, All the things that I want to be.
也許\我永遠都沒辦法成為那些我想成為的.

But now is not the time to cry.
但現在不是哭泣的時候.

Now's the time to find out why.
現在該是找答案的時候.

I think you are the same as me.
我想你和我一樣.

We see things they'll never see.
我們看見別人看不見的.

You and I are gonna live forever.
你和我永遠活著.

We're gonna live forever.
我們必須真實的活著.

Gonna live forever.
永遠地活著.


===============================================

( 心情隨筆其他 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=summerflora&aid=19670

 回應文章

風城行者
等級:8
留言加入好友
sensitive mind
2005/10/28 20:28

You gonna want to live by sensitive mind !

風城行者 留