網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Have I told you lately that I love you?
2019/01/21 17:25:27瀏覽29|回應0|推薦0

~X~ 

<<Have I told you lately that I love you?>>

Have I told you lately that I love you

最近我有沒有告訴過你:我愛你?

Have I told you theres no one else above you

最近我有沒有告訴過你:沒有人能與你相媲美?

Fill my heart with gladness

讓我的心中充滿喜悅

take away all my sadness

驅散我所有的憂愁

ease my troubles thats what you do

用你的行動消減我的煩惱

For the morning sun in all its glory

每天清晨,金色的陽光普照大地

greets the day with hope and comfort too

用充滿希望和慰籍的話語問候新的一天

You fill my life with laughter

你讓我的生活充滿歡聲笑語

and somehow you make it better

甚至遠甚於上

ease my troubles thats what you do

用你的行動消減我的煩惱

Theres a love thats divine

這份神聖的愛

and its yours and its mine like the sun

它屬於你屬於我就像太陽屬於你我一樣

And at the end of the day

當夜晚來臨

we should give thanks and pray

我們應該誠摯的祈禱並表達我們的感激

to the one, to the one

向給予我們愛意的那一個人,那一個物

Have I told you lately that I love you

最近我有沒有告訴你:我愛你?

Have I told you theres no one else above you

-最近我有沒有告訴過你:沒有人能與你相媲美?

Fill my heart with gladness

讓我的心中充滿喜悅

take away all my sadness

驅散我所有的憂愁

ease my troubles thats what you do

用你的行動消減我的煩惱

Theres a love thats divine

這份神聖的愛

and its yours and its mine like the sun

它屬於你屬於我就像太陽屬於你我一樣

And at the end of the day

當夜晚來臨

we should give thanks and pray

我們應該誠摯的祈禱並表達我們的感激

to the one, to the one

向給予我們愛意的那一個人,那一個物

And have I told you lately that I love you

最近我有沒有告訴過你:我愛你?

Have I told you theres no one else above you

-最近我有沒有告訴過你:沒有人能與你相媲美?

You fill my heart with gladness

讓我的心中充滿喜悅

take away my sadness

驅散我所有的憂愁

ease my troubles thats what you do

用你的行動消減我的煩惱

Take away all my sadness

驅散我所有的憂愁

fill my life with gladness

讓我的心中充滿喜悅

ease my troubles thats what you do

用你的行動消減我的煩惱

Take away all my sadness

驅散我所有的憂愁

fill my life with gladness

讓我的心中充滿喜悅

ease my troubles thats what you do

用你的行動消減我的煩惱

( 心情隨筆心情日記 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=soros8868&aid=124298514