網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
希望能再親一次”寶貝,我愛妳”
2008/08/10 11:47:06瀏覽469|回應0|推薦1

3:14精彩感人…..兩個相愛的人心靈交替.....

憶!愛妻小寶貝....願妳一切都安好....

My dearest husband...

You did a lot for Derek.Now it’s my turn.

I’m writing this letter to you for ZiQing.

Have you had dinner? Are you tired?

You know I never thought….

We would meet again after six years….

I was so happy to see you again…

To meet you twice was my greatest fortune.

I know yo didn’t want to lose me twice.

Do you remember the story you told me?

About a couple,

One walked fast and the othet slowly….

I’m sorry,I took bigger steps.

I’m sorry,I didn’t wait for you…

記得你跟我說的故事嗎?一對老夫妻,一個走的快,一個走得慢....

對不起,我走快了,對不....沒有等你.....

Many thing in life are beyond our control.

Let’s find another way to love each other.Okey?

生命中太多是不由我們掌握.........;;;;;;

讓我們換另一種方式再相愛,好嗎?

Because of love,we can’t give up ..

But now,because of love….           

promise me,you’ll learn to let go

promise me to live well....and love yourself

之前,我們因為愛而 "相知相惜"

如今,因為...因為愛...你答應我 學會""放下" 好嗎?

答應我 好好活下去,好好愛你自己

I’ll really treasure this second chance of

telling you once again…I love you!!

我很珍惜這機會 跟你再說一次"我愛你"

6:00之後那一小段….沒有對話但是 .......又再度激起一陣鼻酸….

憶!小寶貝……希望能再親一次寶貝,我愛妳


 

生命中太多是不由我們掌握

記得你跟我說的故事嗎?一對老夫妻,一個走的快,一個走得慢....

對不起,我走快了,對不起....沒有等你.....

 

Because of love,we can’t give up ..

But now,because of love….           

promise me,you’ll learn to let go

Promise me to live well….and love yourself

我們因為愛而"不捨"

如今,因為愛 你答應我 學會""放下" 好嗎?

答應我 好好活下去,好好愛你自己

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=smartbsp&aid=2119391