網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
網路作家吳寒雲台語創作歌名變化世間(世間情)作詞人吳寒雲作曲人吳寒雲
2018/05/30 20:13:50瀏覽1120|回應0|推薦15

 

 

 

#網路作家吳寒雲台語創作歌名變化世間(世間情)作詞人吳寒雲作曲人吳寒雲

# Network writer Wu Hanyun Taiwanese creation song name change world (world situation) lyricist Wu Hanyun composer Wu Hanyun

台語歌詞,

⋯⋯

不相信別人,

對我講咱無緣,

莫非我,

自己願意受騙,

惦在了這個世間,

我也知總是會變,

有緣久沒聯絡變沒緣,

準講妳對我來袂按算,

我也沒怨言,

逗陣分開一切隨緣,

甘講妳甲我若露水鴛鴦,

愛情若像閃電,

有電天地也沒相連,

作詞人吳寒雲作曲人吳寒雲

# Network writer Wu Hanyun Taiwanese creation song name change world (world situation) lyricist Wu Hanyun composer Wu Hanyun

Taiwanese lyrics,

Do not believe in others,

Tell us about us,

Could it be me,

They are willing to be deceived,

In this world,

I also know that will always change,

For a long time no contact change edge,

Quasi-talk to you by me according to count,

I did not complain,

Funny apart from all casually,

Gan talk about you if I am dew duck,

Love is like lightning,

There are electric world is not connected,

Writer Wu Hanyun Composer Wu Hanyun

更多
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=show9999&aid=108444963