網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
hurting........
2006/05/22 18:03:13瀏覽144|回應1|推薦5

hurting...........

wanting to be with you.........

yet feeling as though

I'd rather

give in to this thing and die

than to have you

see

and be

with me

this way...

hurting........

wanting to be with you....

hurting..........

even more now,

as I see

I am not the " me "

I want to be

with

you

( 心情隨筆雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=passession&aid=282743

 回應文章

Dolphinlady
等級:7
留言加入好友
曾經 ......
2006/05/25 15:17

曾經  我覺得孤單

總是一個人  漫步在寂寥的夜晚

看著天上的  星星和皎潔明月

獨享這涼涼的晚風 ...

直到  我遇見了你

你總陪著我  在依然的涼涼夜晚

和我一起看  星星和皎潔明月

溫暖著兩人的心房 ...