網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
簡單英語會話 B-H
2010/12/18 20:17:37瀏覽584|回應0|推薦0

Business is business
公事公辦
Can I go out to play
我能出去玩嗎
Cheers
乾杯
Could I see you again
能再見到你嗎
Could you give me your phone number
能給我你的電話嗎
Did you have a good time
玩得愉快嗎
Did you sleep well
睡得好嗎
Do you have any beer
有啤酒嗎
Do you know what I mean
你了解我的意思嗎
Do you need a doctor
你需要醫生嗎
Do you understand
你了解嗎
Don't work too hard
別工作太累
Finish this report today
今天要完成報告
Good for you
做得好
Good job
做得好
Good morning
早安
Good night
晚安
Great
太棒了
He passed out
他昏過去了
How about a drink
喝一杯如何
How about a rain check
下次吧
How are you doing
你好嗎
How are you
你好嗎
How did you like it
你覺得如何
How do I fill out this form
我該怎麼填這表格
How have you been
過的如何
Hurry up and get dressed
快穿好衣服
Hurry up and go to sleep
 快去睡

( 知識學習考試升學 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=markhsia&aid=4709666