網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
My Travel Journal in SLC
2007/07/15 02:49:25瀏覽461|回應2|推薦5
 
已經放假休息了兩天我不知道為什麼今天剛坐在電腦前面整理我的相片急著上傳有人說這裡的生活很悠閒但我覺得他們只是在規避工作或者是趁著夏天休息等到鹽湖城冬季來時忙著賺觀光客的錢


我住的地方大多都是一些勞動階級也有少數受過高等教育昨天在閒聊之中得知原來老師在美國的地位不是很高相較之下以前台灣的學生也比較尊師重道




這裡的天氣很乾幾乎都是不下雨聽說上次下雨的時候是三月也難怪因為這裡是沙漠我到抵達美國之後才了解原來這裡真是大鎔爐什麼樣種族的人都有但是我最不能忍受及了解非裔美國人及俄羅斯人說的英文我真的一句都不懂很重的口音要讓我習慣很一陣子吧!

在機場的三明治速食餐廳工作還蠻新奇的可以遇見不同的人雖然沒有跟我原先想的一樣像是電影航站情緣會遇見新奇的事物不過也不遠了





This is where I work at Quiznoz sandiwith fast food in SLC airport



Temple square music hall



A man playing in front of Temple Square



John the Baptist

In Smith's supermarket
( 休閒生活旅人手札 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=kobecheng&aid=1091161

 回應文章


等級:
留言加入好友
Thanks!!!!!!!!!!
2007/07/18 08:16

Hi Dear~~

I got your postcard on 07/07/2007 in Taiwan~

I am extremly happy that you send the postcard to me~

It is really surprised that you bring my address to USA

It's really cool~~

Thanks a lot~

Take care my dear!



等級:
留言加入好友
FINALLY!!!!!!!!!!!
2007/07/17 08:21

Finally I can leave the message for u!

What a surprise???

I wanna leave a message for u; therefore I log in as a memeber again!

I just wanna say that I miss u a lot and hope u are fine and healthy.

Please do not be so forgetable!!!

Anyway, enjoy your American life, we will talk next time!!!

Chaio~~~~~~~~~~