網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
新生嬰兒Newborn baby(轉)
2009/06/11 16:48:50瀏覽396|回應0|推薦3

新生嬰兒

兩位退休老人坐在安養中心一棵大樹下的長凳上,其中一位對另一位說:「斯利姆,我83歲了,現在我全身到處都會酸痛。我知道你的年齡和我相仿。你感覺怎麼?」

斯利姆說「我覺得就像一個新生嬰兒一樣。」

「真的嗎?像一個剛出生的嬰兒?」

「是的!沒有頭髮,沒有牙齒,我想我剛剛尿濕了我的褲子。」

 

Newborn baby

Two elderly gentlemen from a retirement center were sitting on a bench under a tree,

when one turns to the other and says: 'Slim, I'm 83 years  old now and I'm just full of aches and pains. I know you're about my age. How do you feel?'

Slim says, 'I feel just like a newborn baby.'

'Really!? Like a newborn baby!?'

'Yep. No hair, no teeth, and I think I just wet my pants.'

 

( 心情隨筆心靈 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=joneshih&aid=3033651