網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Curious Case of Benjamin Button
2012/09/08 22:13:01瀏覽270|回應0|推薦2
值得去做的事,永遠都不會太早或太遲。
成為你所期望的自己,是沒有時間限制的。
只要你想,隨時都可以開始。
你可以改變或維持現狀,世事原本就沒有一定規則。
我們可以選擇積極生活,亦或消極逃避。
但我最終希望你能成你所期望的那個人。

我希望你能看見那些令你驚嘆的一切
我希望你能感受那些你不曾感受過的一切
我希望你能遇見那些與你擁有不同觀點的人們
我希望你所活過的是一個值得自豪的一生
如果你發現生活並不似你所期望
那麼我希望你能夠擁有勇氣,重新啟程。




For what it's worth, it's never too late or, in my case, too early to be whoever you want to be.
There's no time limit, stop whenever you want.
You can change or stay the same, there are no rules to this thing.
We can make the best or the worst of it.
I hope you make the best of it.

And I hope you see things that startle you.
I hope you feel things you never felt before.
I hope you meet people with a different point of view.
I hope you live a life you're proud of.
If you find that you're not,I hope you have the strength to start all over again.









 
( 休閒生活影視戲劇 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=jjpofulx&aid=6831771