網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Don’t Let Me Leave
2007/10/02 16:11:38瀏覽497|回應2|推薦5



    Don’t Let Me Leave

    How can this be
    Though, all these years, I have been true to thee
    You had the nerve to say you're done with me
    And that I should leave?
    Girl, you're killing me
    Take another day
    Before you go and throw it all away
    And, if you do, I know we'll find a way
    Just believe in me
    'Cause I'm here to stay

    (Don't let me leave)
    Don't let me leave here, girl
    'Cause, if I do, I promise I will look the other way
    Girl, I know you need me by your side
    You don't see it, but I know it; this is why
    (Don't let me leave)
    Don't let me leave here, girl
    Just let me tell you why
    You're all I ever needed
    And ev'rything worth fighting for

    Before you go and throw it all away
    Girl, I just know that we can find a way
    Please believe in me
    'Cause I'm here to stay

    ~ electric guitar solo ~

    You're all I ever needed
    And ev'rything worth fighting...
    【歌詞翻譯】


    別讓我離開

    怎會這樣
    這麼多年來我全心全意地待你
    你竟然說我們完了
    那我該離開嗎
    女孩 ~ 你要把我毀了
    換上另一天
    在你打算拋掉它一切之前
    那時如果你這麼做
    我知道我們會找到一條路
    就相信我罷
    因為我會留下

    (別讓我離開)
    別讓我離開這裡,女孩 ~
    因為如果我這麼做
    我保證會去尋找其它路
    女孩 ~ 我知道你要我在你身邊
    你看不到, 但我知道, 這就是為什麼
    (別讓我離開)
    別讓我離開這裡,女孩 ~
    就讓我告訴你為什麼
    你是我要的所有
    和一切值得捍衛的

    在你打算拋掉它一切之前
    女孩 ~ 我就知道我們可以找到一條路
    請相信我
    因為我會留下

    你是我要的所有
    和一切值得捍衛的

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=imymemy&aid=1271121

 回應文章


等級:
留言加入好友
吼吼
2007/10/03 08:57

實在是很想推薦,可是沒得推..

那小羽只好回應



Mini Christy
等級:8
留言加入好友
好聽!
2007/10/03 07:57

>/////<

好深情的歌



既不性感、也不優雅,只是愛撒野!


『Christy的私人空間』