網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
I'd Like To Teach The World To Sing
2013/05/22 03:08:10瀏覽35|回應0|推薦0

I'd Like To Teach The World To Sing  The New Seekers


I'd like to build the world a home

我想讓世界成為一個大家庭
and furnish it with love,

用愛完成它
Grow apple trees,and honey bees,

蘋果樹,及蜂蜜
and snow-white turtle doves.

和雪白的斑鳩恣意的成長
I'd like to teach the world to sing

我想教這個世界唱歌
in perfect harmony,

到處是一片安祥和諧
I'd like to hold it my arms

我想把世界擁在懷中
and keep it company.

永遠陪伴著它
I'd like to see the world for once

我想看到這個世界
all standing hand-in-hand,

每個人心手相連
And hear them echo through the hills

聽見歌聲在山谷迴盪著
Ah, peace throughout the land.

啊!大地一片祥和

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇