網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
All Kinds of Everything 萬事萬物
2013/05/23 09:49:09瀏覽12|回應0|推薦0

All Kinds of Everything 萬事萬物    Dana


Snowdrops and daffodils
小雪花與水仙
butterflies and bees
蝴蝶和蜜蜂
sailboats and fishermen
帆船和漁夫
things of the sea
海裡的種種事物
wishing-wells
許願池和
wedding bells
婚禮的鐘聲
early morning dew
清晨的露珠
all kinds of everything remind me of you
萬事萬物都讓我想起你


Seagulls and aero planes
海鷗和飛機
things of the sky
天上的事物
winds that go howlin'
呼號的風
breezes that sigh
嘆息的微風
city sights
城市的景觀和
neon lights
霓虹燈
grey skies or blue
灰色或藍色的天空
all kinds of everything remind me of you
萬事萬物都讓我想起你

Summertime夏天、
wintertime冬天
spring and autumn too
春天和秋天
Monday
星期一、
Tuesday every day
星期二和每一天
I think of you.
我都想念著你
Dances舞蹈和
romances
羅曼史
things of the night
夜晚的種種事物
sunshine and holidays
陽光和假日
postcards to write
待寫的明信片
Budding trees
抽新芽的樹和
autumn leaves
秋天的葉子
a snowflake or two
一兩片雪花
all kinds of everything remind me of you.
萬事萬物都讓我想起你

Summertime
wintertime
spring and autumn too
seasons will never change
季節永遠不會改變
the way that I love you.
我愛你的方式

 

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇