網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
3-9-2009 (THURSDAY)
2009/09/04 12:05:20瀏覽323|回應1|推薦3

(以下是廣東話+國語. . .)

今日心情特別好. . 嘻嘻~~

其實都無咩特別事,只係呢幾日返block week course認識左好多新朋友仔. . 個個都來自不同的背景. .


呢幾日既lectures+tours,令我對Calgary既Chinese community多左唔少認識,亦有左另一番了解+體會,令我唔再只係一個只係為左o係呢度讀書既immigrant,因為當對呢個地方有左更深既認識,先無之前對呢度咁抗拒。


5日既block week class聽日就完lu. . .時間過得真係快. . 突然又有種不捨的感覺. . >.<


個個同學仔都好好. . 真係唔想咁快就同佢地分開. . 不過人生就是這樣的,經常都充滿著無數的離離合合. . 不過能夠相識真的需要很大的緣份。


and then. . 今晚食完飯同daddy去左T&T ,買左d我鍾意食既野,then又覺得好開心. .


哈哈. . 我有時候真係易滿足 ^v^


其實都唔單單只係買到喜歡的食物而開心,而是感受到家人的愛而開心. . . =]


突然間整個人又變得好積極,可能係有左目標既關係啦!~~


為左達到我既目標,我一定要努力加油!!~~

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=exit2go&aid=3286856

 回應文章

I'm Jerry
等級:7
留言加入好友
看懂一半
2009/09/05 11:38
看懂一半 ^^