網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
如果我讓你走
2009/11/27 12:37:08瀏覽502|回應0|推薦1

歌名:If I let you go  歌名:如果我讓妳走    演唱:西城男孩合唱團

    
Day after day time pass away
And I just can't get you off my mind
Nobody knows I hide it inside
I keep on searching but I can't find

The courage is to show to letting you know
I've never felt so much love before
And once again I'm thinking about
Taking the easy way out

But if I let you go
I will never know
What my life would be
Holding you close to me
Will I ever see you smiling back at me
Oh yeah how will I know
If I let you go

Night after night
I hear myself say
Why can't this feeling just fade away
There's no one like you
You speak to my heart
It's such a shame
We're worlds apart

I'm too shy to ask
I'm too proud to lose
But sooner or later I've gotta choos

-------------------中文歌詞如下--------------------------

日復一日,時光逝去
我郤無法將妳忘掉
無人知曉我一直隱藏在心裡
我似然去尋,但郤找不到

我鼓起勇氣地告訴妳
我從來沒有感受到如此深刻的愛
我再次去想
想出更容易的方法

如果我讓妳走
我永遠不會知道
我的一生會如何
擁抱住妳在我身旁
我是否能再次看到妳的微笑?
我曉得多少呢?
如果我讓妳走

夜復一夜
我自言自語
為什麼這感覺還依然存在呢?
妳卻是唯一的人
在我心裡細訴
但真是令人慚愧
我們竟分隔在兩個世界

我太害羞而不敢去問
我太得意而失去
但早晚我都需做個決定


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=chfelicia&aid=3536402