網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Love Takes time
2010/06/28 08:16:43瀏覽143|回應0|推薦1

Love Takes time

I had it all
我擁有過這一切
But I let it slip away
但我卻讓它溜走
Couldn't see I treated you wrong
我不能承受我用錯了方式對待你
Now I wander around
現在我一人徘徊
Feeling down and cold
感覺好難過 感覺好冷
Trying to believe that you're gone
我試著去相信你已離去

Love takes time
愛需要時間
To heal when you're hurting so much
去治療你對我那麼多的傷害
Couldn't see that I was blind
不能承受我竟然會如此地
To let you go
讓你離去
I can't escape the pain
我不能逃離這種痛苦
Inside
在心深處
'Cause love takes time
因為 愛需要時間
I don't wanna be here
我不能在這裡
I don't wanna be here
我不能待在這裡
Alone
獨自一人
Uhhoo


Losing my mind
喪盡心智
From this hollow in my heart
從我心的空虛中
Suddenly I'm so incomplete
突然間 我不完整了
Lord I'm needing you now
上蒼 我現在真的很需要你
Tell me how to stop the rain
告訴我如何停止這場雨
Tears are falling down endlessly
眼淚無止盡地流

Love takes time
愛需要時間
To heal when you're hurting so much
去治療你對我那麼多的傷害
Couldn't see that I was blind
不能承受我竟然會如此瞎地
To let you go
讓你離去
I can't escape the pain
我不能逃離這種痛苦
Inside
在心深處
'Cause love takes time
因為 愛需要時間
I don't wanna be here
我不能在這裡
I don't wanna be here
我不能待在這裡
Alone
獨自一人
Uhhoo


You might say that it's over
你或許會說已經結束了
You might say that you don't care
你或許會說你不在乎
You might say you don't miss me
你或許會說你不想念我
You don't need me
你不需要我
But I know that you do and I feel that you do
但我知道你在乎我感覺你在乎
Inside
在你心深處

Love takes time
愛需要時間
To heal when you're hurting so much
去治療你對我那麼多的傷害
Couldn't see that I was blind
不能承受我竟然會如此瞎地
To let you go
讓你離去
I can't escape the pain
我不能逃離這種痛苦
Inside
在心深處
'Cause love takes time
因為 愛需要時間
I don't wanna be here
我不能在這裡
I don't wanna be here
我不能待在這裡
Alone
獨自一人
Uhhoo

Mariah Carey(瑪麗亞凱莉) - Love Takes time (愛需要時間)

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=c900923&aid=4172017