網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Woman in love
2008/04/20 20:13:42瀏覽1331|回應2|推薦5

Woman in love-Barbara Streisand

Life is a moment in space
When the dream is gone
It's a lonelier place
I kiss the morning goodbye
But down inside you know we never know why

The road is narrow and long
When eyes meet eyes
And the feeling is strong
I turn away from the wall
I stumble and fall
But I give you it all

*I am a woman in love
And I do anything to get you into my world
And hold you within
It's a right I defend over and over again
What do I do?

With you eternally mine
In love there is no measure of time
We planned it all at the start
That you and I would live in each other's hearts

We may be oceans away
You feel my love
I hear what you say
No truth is ever a lie
I stumble and fall
But I give you it all(*)

I am a woman in love
And I'm talking to you
Do you know how it feels?
What a woman can do
It's a right that I defend over and over again

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=bloghost&aid=1800347

 回應文章

Bloghost
等級:7
留言加入好友
中文版
2008/04/20 20:27

"同樣的雨夜裡", 這是中文版的Women in love. 但是找不到音樂了.

中文的歌詞真的寫的很棒.

也是淒美的歌, 但是卻是有希望的..........


不喜歡拘束, 喜歡自由自在
So I am Bloghost.

我是博格幽魂

Bloghost
等級:7
留言加入好友
同樣的雨夜裡
2008/04/20 20:25

黃昏裡一場小雨, 緩緩飄落, 飄落了回憶

彈著我心愛吉他, 唱一首, 一首悠揚樂曲

我願像棉棉思念, 化為琴韻, 帶給遠方的妳

妳是我唯一知音, 我唯一伴侶, 我唯一愛侶

同樣的雨夜裡, 也是琴韻悠揚, 妳和我匆匆分離, 就不再相遇

多少日, 多少年, 忘不了忘不了妳, 忘不了妳

啊.........................

同樣的雨夜裡, 也是琴韻悠揚, 妳和我匆匆分離, 就不再相遇

多少日, 多少年, 忘不了忘不了妳, 忘不了妳


不喜歡拘束, 喜歡自由自在
So I am Bloghost.

我是博格幽魂