網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
透視人生(1)
2010/06/24 00:10:09瀏覽343|回應0|推薦2

我很早就想寫下十年前發生的一件事情,每一個畫面也在腦中跳動,但始終還是下不了筆!或許,可從十年後facebook的一些真實對話說起....

****************************************

BBgrass : 上星期四到屯門醫院骨科覆診,Dr. Wong 話唔使再覆診啦!咁佢俾咗張GOLD咭我,有需要隨時可約期見他!10年前如果唔係佢幫我做一次咁成功嘅手術,就沒有今天咁幸福的家庭了!多謝他多年的愛護...還要多謝當年給我支持的家人, 同事和朋友..... thanks so much!

Pinky : Is me? I saw my name.....

Rain : 終於了左件心事...以後唔使再有顧慮....恭喜晒~~~:)

Carrie : Is me? I saw my name as well, wakakaaaa

BBgrass : Carrie, 當然係有妳份啦!妳好似幫我影了張傷殘相添!事後我阿媽重話我~咁都要留念!阿媽當年更係好肉尺我啦....

BBgrass : Rain : 心事係了左!Closing file代表醫生團隊好成功,我也很爭氣!我好唔捨得個主診醫生架,不過佢話有緣會再見!咁希望老佐D骨唔爭氣時,佢都未退休啦!

BBgrass : Pinky, 當然係妳啦!重有阿May,陪我陪到我嫁喎 :)

Pinky : 真係恭喜你呀!

Josephine : 聽落都好似以前發生咗 d , 不過無論點, 知道現在無事就為你高興了.

Carrie : bbgrass, 我真係dun你開心....可以有一個咁幸福嘅家庭... :)

Cordelia : such a good news! Go celebrate

BBgrass : Carrie : 我有一個幸福家庭,妳有一個100%屬於自己的人生,我都好羨慕妳咁架!

BBgrass : Cordelia : 那天下午去了梅窩渡假3,好享受!阿囝話最鍾意和我分享那碗芝麻糊喎!下次請妳吃,我親自磨 :)

Cordelia : sure!

Ronnie : Thanks GOD! Wish u all the best!

Jenny : 雖然唔知你之前什麼事,但我都感覺到你現在好幸福呀

BBgrass : 人生有幾多個黃金十年呢?面對疾病,最後只能自己去面對;但身邊朋友的支持,那管是一個笑容、一句問候、輕握妳手、無言陪伴,也可以是很好的支持!...

Like : Janus, Fanny, Gloria, Cordelia, Janet, Zukina, Ling Ling, Loletta, Josephine, Rachael, Retton, Rain, Pinky

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇