網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【Android Apps】付港府素食者必下!Apps 幫你輕鬆搵出周圍齋鋪!
2013/12/29 16:45:11瀏覽124|回應0|推薦0

【Android Apps】付港府素食者必下!Apps 幫你輕鬆搵出周圍齋鋪!

 
 

雖然筆者本身並不食齋,但身邊唔少齋友都有講過係香港地搵地方食齋相當唔容易,好多時更係同朋友坐低先知冇齋食,唯有眼金金等下場喇!

不過 Google Play Store 最近就有有心人製作了一款名為《素…邊度有得食》的實用 Apps,可以用 GPS 定位馬上搵出附近周圍邊度有齋食!仲有詳細位置、電話、網站,甚至是否純齋,還是有齋食都一樣標記出黎,資料仲非常詳盡,十足素食者專用的 《Open Rice》!

 
     
▲ Apps 介面相當簡單易明,只需開啟後便已經會自動列出周圍有齋食的店舖!仲會標記距離和特色,可謂相當有心!
 
     

▲ 點擊店舖名字,更會顯示網站和電話資訊,資料非常詳盡!

 
▲ Apps 本身為素食者設計,因此內裡亦包含不少素食者資訊和群組,方便齋友互聚!
( 不分類不分類 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=acewang3005&aid=10224255