網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
屬神之人:愛慕真理,行在公義之路
2024/06/17 07:50:04瀏覽26|回應0|推薦0

(2024.06.10及16日禱告領受主的話)

我是你的神  你天上的父

屬我的, 會愛慕我的話, 渴慕追求真理;

屬我的, 聽了我的話, 就會明白, 去行; 

屬我的,必要分別為聖, 你能分辨何為屬天與屬地的事;

屬我的,會將心歸給我, 所有的考慮以我為重;

你愛我, 勝過愛你自己, 才能緊跟著我; 

去思想在今生,  你花多少時間努力? 努力的是什麼? 將來必得著什麼 

我情願你們花時間在天上的事;

我情願你們來認識我, 因為除我以外, 再無別的好處可相比; 

我情願你們與我同埋葬同復活,把原本的罪惡丟掉,重生的洗使你有將來的盼望,清潔的靈住在你裡面,要留心是否穿著潔白的衣服 直到那日;

我情願你們走在公義的路上, 一直往前行,因我察驗每個人的行為, 按著你所行的來報應各人;

我情願你們在真理上, 不斷地建造,  唯有如此, 在末世才能敵擋惡者的引誘, 攻擊;

我情願你們立志討我喜悅, 成為我所蒙愛的人, 因我所愛的,必有福氣與恩典跟隨著; 

我情願你們要彼此相愛, 相互扶持, 在真道上相互勸勉, 安慰, 好使軟弱的變為剛強,  彼此聯合;

我情願你們在我裡面得享安息, 只要你的心, 你的眼, 定在我的身上,  你完全屬於我, 你在我裡面, 我在你裡面,  這世界所發生的,  

再大的風浪 與你無關,   我會用愛來把你包圍,  把你放在我的羊圈安歇;

 

我的話 是真實, 無虛假 ,是可喜樂的 ,能得福氣的;

你要把握機會, 可以使你進入永生的國度, 享永遠的福樂.

這機會給到你, 只要你願意. 

 

你當知道, 我是愛你的. 

我願你保守在我的愛中,得享永遠的福樂.

經文

約翰一書2章25節

主所應許我們的就是永生。

 

提摩太前書6章12節 

你要為真道打那美好的仗,持定永生。你為此被召,也在許多見證人面前,已經作了那美好的見證。 

提摩太前書4章8至10 節

「操練身體,益處還少;惟獨敬虔,凡事都有益處,因有今生和來生的應許。」 這話是可信的,是十分可佩服的。 我們勞苦努力,正是為此,因我們的指望在乎永生的神;他是萬人的救主,更是信徒的救主。

 

出埃及記20章6節 

愛我、守我誡命的,我必向他們發慈愛,直到千代。

 

詩篇11章7節

因為耶和華是公義的,他喜愛公義;正直人必得見他的面。

歌羅西書3章12節至16節 

所以,你們既是神的選民,聖潔蒙愛的人,就要存憐憫、恩慈、謙虛、溫柔、忍耐的心。 倘若這人與那人有嫌隙,總要彼此包容,彼此饒恕;主怎樣饒恕了你們,你們也要怎樣饒恕人。 在這一切之外,要存著愛心,愛心就是聯絡全德的。 又要叫基督的平安在你們心裡作主;你們也為此蒙召,歸為一體;

且要存感謝的心。 當用各樣的智慧,把基督的道理豐豐富富地存在心裡,用詩章、頌詞、靈歌,彼此教導,互相勸戒,心被恩感,歌頌神。

詩篇16章1節至2節 

神啊,求你保佑我,因為我投靠你。我的心哪,你曾對耶和華說:你是我的主;我的好處不在你以外。

 

詩篇16章11節 

你必將生命的道路指示我。在你面前有滿足的喜樂;在你右手中有永遠的福樂。

 

猶大書1章20節至21節 

親愛的弟兄啊,你們卻要在至聖的真道上造就自己,在聖靈裡禱告, 保守自己常在神的愛中,仰望我們主耶穌基督的憐憫,直到永生。

詩篇23章1節至6節

耶和華是我的牧者,我必不致缺乏。他使我躺臥在青草地上,領我在可安歇的水邊。他使我的靈魂甦醒,為自己的名引導我走義路。我雖然行過死蔭的幽谷,也不怕遭害,因為你與我同在;你的杖,你的竿,都安慰我。在我敵人面前,你為我擺設筵席;你用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢。我一生一世必有恩惠慈愛隨著我;我且要住在耶和華的殿中,直到永遠。

尋找附近教會地址

請更改參數 10Km 搜尋附近教會

關於本會

假如你所在地 沒有我們的教會,但是想要接觸教會,可以留言給 教會聯合總會信箱請求協助 請選下面連結

請求:

假若你覺得這些話,從神來的話感動你 ,麻煩發揮你的愛將這些話傳出去分享出去,使更多人了解神愛我們

願神祝福廣傳神的話的人

我如何禱告?(正確禱告方式)

虔誠地跪下

閉上眼睛專心預備

先唸,“奉主耶穌聖名禱告”

重複唸,“哈利路亞, 讚美主耶穌

您也可以將您的需要告訴神,並祈求

祂賞賜您聖靈

最後以“阿們!”結束禱告


Men of God: Love the truth and walk in the path of righteousness


(Pray and receive the Lord’s words on June 10 and 16, 2024)

I am your God your Father in heaven

 

Those who are mine will love my words and desire to pursue the truth;

Those who are mine and hear my words will understand and do them;

What is mine will be sanctified, and you will be able to distinguish between what is heavenly and what is earthly;

Those who belong to me will give their hearts to me, and all their considerations will be mine;

You love me more than yourself to follow me closely;

 

Think about how much time you spend working hard in this life? What are you working hard for? What will you gain in the future?

 

I would rather you spend time on heavenly things;

I would rather you come to know me, for there is no other good that can compare with me;

I would like you to be buried and resurrected with me, throwing away your original sins. The washing of rebirth will give you hope for the future, and the clean spirit will live in you. Please pay attention to whether you are wearing pure white clothes until that day;

I want you to walk in the path of righteousness and keep going forward, for I examine everyone’s deeds and will reward everyone according to what you have done;

I hope that you will continue to build on the truth. Only in this way can you resist the temptation and attacks of the evil one in the last days;

I would like you to resolve to please me and become my beloved, because those I love will be followed by blessing and grace;

I want you to love one another, support one another, encourage and comfort one another in the faith, so that the weak may become strong and unite one another;

I want you to rest in me. As long as your heart and eyes are fixed on me, you belong to me completely. You are in me and I am in you. What happens in this world is in the big storms. It has nothing to do with you, I will surround you with love and put you in my sheepfold to rest;

 

My words are true and not false, they are joyful and can bring blessings;

You must seize the opportunity, which will enable you to enter the eternal kingdom and enjoy eternal happiness.

This opportunity is given to you, as long as you are willing.

 

You should know that I love you.

I wish you to stay in my love and enjoy eternal happiness.

 

 

Scripture

1 John 2:25

   – “And this is the promise that he made to us—eternal life.”

1 Timothy 6:12

   – “Fight the good fight of the faith. Take hold of the eternal life to which you were called and about which you made the good confession in the presence of many witnesses.”

1 Timothy 4:8-10

   – “for while bodily training is of some value, godliness is of value in every way, as it holds promise for the present life and also for the life to come. The saying is trustworthy and deserving of full acceptance. For to this end we toil and strive, because we have our hope set on the living God, who is the Savior of all people, especially of those who believe.”

Exodus 20:6

   – “but showing steadfast love to thousands of those who love me and keep my commandments.”

Psalm 11:7

   – “For the LORD is righteous; he loves righteous deeds; the upright shall behold his face.”

Colossians 3:12-16

   – “Put on then, as God’s chosen ones, holy and beloved, compassionate hearts, kindness, humility, meekness, and patience, bearing with one another and, if one has a complaint against another, forgiving each other; as the Lord has forgiven you, so you also must forgive. And above all these put on love, which binds everything together in perfect harmony. And let the peace of Christ rule in your hearts, to which indeed you were called in one body. And be thankful. Let the word of Christ dwell in you richly, teaching and admonishing one another in all wisdom, singing psalms and hymns and spiritual songs, with thankfulness in your hearts to God.”

Psalm 16:1-2

   – “Preserve me, O God, for in you I take refuge. I say to the LORD, ‘You are my Lord; I have no good apart from you.”

Psalm 16:11

   – “You make known to me the path of life; in your presence there is fullness of joy; at your right hand are pleasures forevermore.”

Jude 1:20-21

   – “But you, beloved, building yourselves up in your most holy faith and praying in the Holy Spirit, keep yourselves in the love of God, waiting for the mercy of our Lord Jesus Christ that leads to eternal life.”

Psalm 23:1-6

    – “The LORD is my shepherd; I shall not want. He makes me lie down in green pastures. He leads me beside still waters. He restores my soul. He leads me in paths of righteousness for his name’s sake. Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me. You prepare a table before me in the presence of my enemies; you anoint my head with oil; my cup overflows. Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life, and I shall dwell in the house of the LORD forever.”

( 時事評論社會萬象 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=TrueJesus&aid=180722155