網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
你生來的目的為何:為何而來,又將歸向何處
2023/12/26 03:55:09瀏覽45|回應0|推薦0

(2023.12.24 禱告領受主的話)

一切萬物是我所造, 是始也是末;

是至高者, 是獨一真神, 唯一的救主; 

除了我以外, 並無其他;

你當敬拜創世之主;

你們當知道生來目的只為回我這,只為進天國;

因你的始祖犯罪, 因這罪, 以致生來同受這世界的苦;

你曾想過你為何而來? 又將歸向何處? 

這結局早在創世已定; 

當你們來到這世界, 結局只有二種, 天國與地獄;

你該為自己定向目標, 勇往直跑;

這是一條分別為聖的路;

在世界的日子, 你必須經過試煉;

煉成精金, 是純淨, 是聖潔的;

因我是聖潔的, 是光明的;

唯有把惡分離,潔淨的才能來我這;

煉淨的過程雖有苦, 但這都是短暫的;

你們可以靠我得勝, 將來與我同樂;

那貪戀世界的有禍了, 因所享受的只是短暫的;

將來與魔鬼同受苦刑;

你生來的目的為何?

你的心在何處?

查經 

那憑著自己旨意所計劃而行萬事的,按著祂預先所安排的,預定我們在基督裡得基業(「得基業」或譯:「成為神的產業」) (弗1: 11 )

西門. 彼得回答:「主啊,祢有永生之道,我們還跟從誰呢?(約翰福音 6:68 )

無花果樹縱不發芽,葡萄樹不結果,橄欖樹無所出,田裡無收成,圈內的羊被剪除,棚裡也沒有牛,我卻要因耶和華歡喜,以救我的 神為樂。 主耶和華是我的力量,祂使我的腳快如母鹿的蹄,在高地上行走。  (哈巴谷書 3:17-19 )

我又看見一個新天新地;因為先前的天地已經過去了,海也不再有了。 坐寶座的說:「看哪,我將一切都更新了!」又說:「你要寫上;因這些話是可信的,是真實的。」 他又對我說:「都成了!我是阿拉法,我是俄梅戛;我是初,我是終。我要將生命泉的水白白賜給那口渴的人喝。 得勝的,必承受這些為業:我要作他的神,他要作我的兒子。 惟有膽怯的、不信的、可憎的、殺人的、淫亂的、行邪術的、拜偶像的,和一切說謊話的,他們的分就在燒着硫磺的火湖裏;這是第二次的死。」

‭‭啟示錄‬ ‭21‬:‭1‬, ‭5‬-‭8‬ ‭CUNP-神‬‬

「看哪,我必快來!賞罰在我,要照各人所行的報應他。 我是阿拉法,我是俄梅戛;我是首先的,我是末後的;我是初,我是終。」

‭‭啟示錄‬ ‭22‬:‭12‬-‭13‬ ‭CUNP-神‬‬

唱詩 220。441

尋找附近教會地址

請更改參數 10Km 搜尋附近教會

https://tjc.org/find-a-church/

假如你所在地 沒有我們的教會,但是想要接觸教會,可以留言給 教會聯合總會信箱請求協助 請選下面連結

https://tjc.org/zh/get-in-touch/








請求:

假若你覺得這些話,從神來的話感動你 ,麻煩發揮你的愛將這些話傳出去分享出去,使更多人了解神愛我們

願神祝福廣傳神的話的人



我如何禱告?



虔誠地跪下

閉上眼睛專心預備




先唸,“奉主耶穌聖名禱告”



重複唸,“哈利路亞, 讚美主耶穌

您也可以將您的需要告訴神,並祈求

祂賞賜您聖靈



最後以“阿們!”結束禱告.

 What is the Purpose of Your Birth: Why You Came and Where You Will Go

(2023.12.24 Pray and receive the Lord’s words)

All things are created by me, they are the beginning and the end;

I am the Most High, the only true God, the only Savior;

There is no one but me;

You shall worship the Lord who created the world;

You should know that the purpose of your birth is only to return to me, only to enter the kingdom of heaven;

Because your ancestors sinned, and because of this sin, you were born to share the sufferings of this world;

Have you ever thought about why you came and where you are going?

This outcome was determined as early as creation;

When you come to this world, there are only two endings, heaven and hell;

You should set a goal for yourself and run forward;

This is a sanctified way;

In the days of this world you must pass trials;

Refined into fine gold, it is pure and holy;

For I am holy and bright;

Only those who have separated the evil and are clean can come to me;

Although the process of refining is painful, it is short-lived;

You can overcome through me and rejoice with me in the future;

Woe to those who love the world, for their enjoyment is temporary;

He will be tortured with the devil in the future;

What is your purpose in life?

Where is your heart?

Bible Study

In him we were also chosen, having been predestined according to the plan of him who works out everything in conformity with the purpose of his will,

‭‭Ephesians‬ ‭1‬:‭11‬ ‭NIV‬‬

Simon Peter answered him, “Lord, to whom shall we go? You have the words of eternal life.

‭‭John‬ ‭6‬:‭68‬ ‭NIV‬‬

Though the fig tree does not bud and there are no grapes on the vines, though the olive crop fails and the fields produce no food, though there are no sheep in the pen and no cattle in the stalls, yet I will rejoice in the Lord, I will be joyful in God my Savior. The Sovereign Lord is my strength; he makes my feet like the feet of a deer, he enables me to tread on the heights. For the director of music. On my stringed instruments.

‭‭Habakkuk‬ ‭3‬:‭17‬-‭19‬ ‭NIV‬‬

Then I saw “a new heaven and a new earth,” for the first heaven and the first earth had passed away, and there was no longer any sea. He who was seated on the throne said, “I am making everything new!” Then he said, “Write this down, for these words are trustworthy and true.” He said to me: “It is done. I am the Alpha and the Omega, the Beginning and the End. To the thirsty I will give water without cost from the spring of the water of life. Those who are victorious will inherit all this, and I will be their God and they will be my children. But the cowardly, the unbelieving, the vile, the murderers, the sexually immoral, those who practice magic arts, the idolaters and all liars—they will be consigned to the fiery lake of burning sulfur. This is the second death.”

‭‭Revelation‬ ‭21‬:‭1‬, ‭5‬-‭8‬ ‭NIV‬‬

Look, I am coming soon! My reward is with me, and I will give to each person according to what they have done. I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End.

‭‭Revelation‬ ‭22‬:‭12‬-‭13‬ ‭NIV‬‬

( 時事評論國際 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=TrueJesus&aid=180195143