網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
你的禱告如何達到神面前
2023/11/24 03:17:19瀏覽113|回應0|推薦0

(2023.11.19 禱告領受主的話)

我們的禱告如何達到主的面前;

需要先明白神的旨意是甚麼;

不求自己的益處, 也不要毫無真誠的來祈求;

你們每個人所過的日子, 我無一個不知道;

你們到底為什麼而求呢;

若是把自己交托給我 ;

你只管等待, 順服, 求我憐憫;

因為你不知道我要給你的路是甚麼;

你若相信我, 就求把自己的心歸給我,  不照自己的意思, 而是照我的意思;

我是公義的, 是憐閔慈愛的; 

我願你們所祈求的, 與靈魂得救有關, 與天國是否有分有關;

你們該祈求, 信心長進,  靈命剛強; 

你們該祈求, 與我聯合, 與我有親密關係; 

你們該祈求, 我願看你的面, 我願回轉向你; 

我所親愛的孩子,  會保守在我的愛中;

為我的孩子所預備的, 是好得無比的; 

是世界沒有任何可比的; 

用你的心去尋求我;

去明白我的旨意為何, 行所當行的路;

你們為自己禱告如此, 為人代禱也是如此.

耶和華啊,願我的呼籲達到你面前,

照你的話賜我悟性。

願我的懇求達到你面前,

照你的話搭救我。

願我的嘴發出讚美的話,

因為你將律例教訓我。

願我的舌頭歌唱你的話,

因你一切的命令盡都公義。

願你用手幫助我,

因我揀選了你的訓詞。

耶和華啊,我切慕你的救恩!

你的律法也是我所喜愛的。

願我的性命存活,得以讚美你!

願你的典章幫助我!

我如亡羊走迷了路,求你尋找僕人,

因我不忘記你的命令。

(詩篇 119:169-176 和合本)

查經

不要作糊塗人,要明白主的旨意如何。
(‭‭以弗所書‬ ‭5‬:‭17‬ ‭)

“願你的國降臨,願你的旨意行在地上,如同行在天上。”
(馬太福音6:10)

神的旨意若是叫你們因行善受苦,總強如因行惡受苦。
‭‭(彼得前書‬ ‭3‬:‭17‬ )

“你們總要自己省察有信仰沒有,也要自己試驗。豈不知你們若不是可棄絕的,就有耶穌基督在你們心裏嗎?”
(哥林多後書13:5 )

“但要為自己積蓄財寶在天上,那裏沒有蟲子咬,沒有鏽蝕,也沒有賊挖窟窿來偷。” (馬太福音6:20)

“我想現在的苦楚若比起將來要顯於我們的榮耀就不足介意了。”
(羅馬書8:18)

尋找附近教會地址

請更改參數 10Km 搜尋附近教會

http://tjc.org/find-a-church/

假如你所在地 沒有我們的教會,但是想要接觸教會,可以留言給 教會聯合總會信箱請求協助 請選下面連結

https://tjc.org/get-in-touch/

請求:

假若你覺得這些話,從神來的話感動你 ,麻煩發揮你的愛將這些話傳出去分享出去,使更多人了解神愛我們

願神祝福廣傳神的話的人

我如何禱告?

虔誠地跪下

閉上眼睛專心預備

先唸,“奉主耶穌聖名禱告”

重複唸,“哈利路亞, 讚美主耶穌

您也可以將您的需要告訴神,並祈求

祂賞賜您聖靈

最後以“阿們!”結束禱告

How does your prayer reach God’s presence?

(2023.11.19 Pray and receive the Lord’s words)

How our prayers reach the Lord;

You need to first understand what God’s will is;

Do not seek your own benefit, and do not ask without sincerity;

I know the life that each of you lives;

What exactly are you asking for?

If you entrust yourself to me;

Just wait, obey, and ask for my mercy;

Because you don’t know what path I am going to give you;

If you believe in me, give your heart to me, not according to your own will, but according to mine;

I am righteous and merciful;

I hope that what you pray for is related to the salvation of souls and whether you can participate in the kingdom of heaven;

You should pray that you may grow in faith and be spiritually strong;

You should pray to be united with Me and have an intimate relationship with Me;

You should pray, I want to see your face, I want to turn to you;

My dear child, will be kept in my love;

My beloved child, he has no plans for himself, he is completely obedient;

I will give him the most abundant;

A day of peace and joy, a day on earth as in heaven;

Do not think that yourselves are true believers, but examine your own beliefs;

Is your faith based on the hope of heaven or on the benefits of the flesh?

Do not worry about the flesh that leads to death, nor about the things of the world, nor about things you can see;

You have to worry about whether you will get eternal life or not, and worry about what you can’t see;

Everyone in the world seeks the benefits of this life, but if you are mine, you should seek the things in heaven;

Examine whether you are qualified to return to heaven, and be alert and prepared every day;

Suffering in this world is short-lived and will eventually pass;

Only the happiness of heaven is eternal;

The things I have prepared for my children are infinitely better;

There is nothing comparable in the world;

Seek Me with your heart;

Understand my will and follow the path you should take;

This is how you pray for yourself, and this is how you pray for others.

「May my cry come before you, Lord; give me understanding according to your word. May my supplication come before you; deliver me according to your promise. May my lips overflow with praise, for you teach me your decrees. May my tongue sing of your word, for all your commands are righteous. May your hand be ready to help me, for I have chosen your precepts. I long for your salvation, Lord, and your law gives me delight. Let me live that I may praise you, and may your laws sustain me. I have strayed like a lost sheep. Seek your servant, for I have not forgotten your commands.」

‭‭Psalms‬ ‭119‬:‭169‬-‭176‬ ‭NIV‬‬ 

Bible Study

1. Ephesians 5:17 (ESV): “Therefore do not be foolish, but understand what the will of the Lord is.”

2. Matthew 6:10 (ESV): “Your kingdom come, your will be done, on earth as it is in heaven.”

3. 1 Peter 3:17 (ESV): “For it is better to suffer for doing good, if that should be God’s will, than for doing evil.”

4. 2 Corinthians 13:5 (ESV): “Examine yourselves, to see whether you are in the faith. Test yourselves. Or do you not realize this about yourselves, that Jesus Christ is in you?—unless indeed you fail to meet the test!”

5. Matthew 6:20 (ESV): “But lay up for yourselves treasures in heaven, where neither moth nor rust destroys and where thieves do not break in and steal.”

6. Romans 8:18 (ESV): “For I consider that the sufferings of this present time are not worth comparing with the glory that is to be revealed to us.”

( 時事評論國際 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=TrueJesus&aid=180094419