網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我懂, 可是我不懂 .... Meet Joe Black
2008/11/17 14:34:18瀏覽826|回應1|推薦19

Brad Pitt Meet Joe Black 這部電影裡面, 實實在在帥到一個離譜, 雖然我從未喜歡過 Brad, 而且我最喜歡他的電影/角色不是這部 , Fight Club (推薦), http://movie.kingnet.com.tw/channelk/fightclub/

而且, 他與安琪莉納裘莉的風風雨雨, 因戲生愛, 介入別人家庭, 領養了幾個, 又生了幾個小孩, 誰又為壓力抓狂不理誰, 世界走透透去發善的拖屏歹戲, 讓人發厭卻又像鴉片一樣, 不得不焦急的要知道最新消息 !!

題了, 以下是這整個片子的精隨, 曾經有一個人, 將它與我分享, 我當然看得懂,我也覺得很美, 很真但我卻 不懂….

直到最近, 我再回頭看過, 對於一模一樣的文字, 竟然有如此不同的 感受我靜靜的告訴自己, 不需要任何人的認可與認同甚至意見我要將愛釋放, 不給壓力, 不需承諾的釋放, 我要愛他, 直到我再也愛不了, 直到自己再也承受不了自己給出的愛 ….

Love is passion, obsession, someone you can't live without. If you don't start with that, what are you going to end up with?

Fall head over heels. I say find someone you can love like crazy and who'll love you the same way back. And how do you find him?

Forget your head and listen to your heart. I'm not hearing any heart. Run the risk, if you get hurt, you'll come back. Because, the truth is there is no sense living your life without this. To make the journey and not fall deeply in love - well, you haven't lived a life at all. You have to try. Because if you haven't tried, you haven't lived.

( 創作另類創作 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=Jessica6040&aid=2392357

 回應文章


等級:
留言加入好友
ㄟ......
2008/11/20 14:50
讀來真的是很美,不過,還真是有點給它不懂ㄟ.....