網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Love from afar
2010/04/13 15:23:39瀏覽575|回應0|推薦23

從我的窗口看著你,
每天當你經過。
我什麼也不會做,
只有一個看著你的眼神。
可給我一個機會,
在這個不可能的愛情?
我愛你即使在我沒遇見你。

回憶,仍然揮之不去,
從我們見面的一天。
你的花香味,你輕柔的藍色衣服,
微風的吹你的頭髮。
一看,我知道,
我是通過搜索天。
我愛你即使在我沒遇見你。

秒,轉向分鐘,
時間,談談天。
我們談過了,我們笑了,我們愛,
哦,在許多方面。
我知道我唯一的想法,
在想你。
我愛你即使在我沒遇見你。

躺在這裡只是想知道,
今晚你在哪裡?
你還唱那些愚蠢的歌曲,
當你獨自在晚上?
我嘗試很多次,
但是你根本無法看到,
我愛你,我仍然愛你,
因為我真的遇到你了。

Watched you from my window,
Each day when you passed by.
Nothing I wouldn't do,
For just one look in you eyes.
Should I take a chance,
On this unlikely romance?
I loved you even before I met you.

Memories, they still linger,
From the day we met.
Your flowered scent, your soft blue dress,
The breeze that blew your hair.
One look and I knew,
My searching days were through.
I loved you even before I met you.

Seconds, turn to minutes,
Hours, turn to days.
We talked, we laughed, and we loved,
In oh so many ways.
My only thoughts I knew,
Were thinking about you.
I loved you even before I met you.

Lying here just wondering,
Where you are tonight.
Do you still sing those silly songs,
When you're alone at night?
I tried so many times,
But you just couldn't see,
That I loved you and I still love you,
Because I really met you.

( 創作詩詞 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=200905241107&aid=3939409