網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Miley Cyrus - 7 Things
2009/06/05 21:57:52瀏覽796|回應1|推薦11

星期五的夜晚來點輕鬆的吧!Miley Cyrus 的七大排行榜!

I probably shouldn't say this 也許我不應這麼說

But at times I get so scared 但有時我感到很害怕

When I think about the previous 當我想起之前

Relationship we've shared 我們曾一起共有的關係

It was awesome but we lost it 它曾經如此美好但是如今已消逝不見

It's not possible for me not to care 叫我不去在意這是不可能的

Now we're standing in the rain 現在我們正站立在雨中

But nothing's ever gonna change 直到你聽見 事情才開始有改變

Until you hear, my dear 親愛的

 

The 7 things I hate about you 七件我討厭你的事 (我討厭你的七件事)

The 7 things I hate about you 七件我討厭你的事

You're vain, your games, you're insecure 你很自負、你的把戲、你的不可靠

You love me, you like her 你愛著我 你也喜歡她

You make me laugh, you make me cry 你逗我笑 又讓我哭

I don't know which side to buy 我不知道我應該喜歡哪一個

Your friends they're jerks 你的朋友都是些呆子

And when you act like them, just know it hurts 當你的行為和他們一樣 那只會傷了我

I wanna be with the one I know 我想和我所認識的那個你在一起

And the 7th thing I hate the most that you do 而這第七件事情也正好是我最討厭你做的

You make me love you 那就是你讓我愛上了你

 

It's awkward and it's silent 這是尷尬沉默的時刻

As I wait for you to say 我正等待你說出口

What I need to hear now 我所需要聽到的

Your sincere apology 你真心誠意的道歉

And when you mean it, I'll believe it 你有這個心意 我會相信

If you text it, I'll delete it 如果你是傳簡訊 我會將它刪除

Let's be clear 讓我們開誠布公的說吧

I'm not coming back 我將不會回來

You're taking 7 steps here 你正朝向這裡走了7

The 7 things I hate about you 七件我討厭你的事

 

You're vain, your games, you're insecure 你很自負、你的把戲、你的不可靠

You love me, you like her 你愛著我 你也喜歡她

You make me laugh, you make me cry 你逗我笑 又讓我哭

I don't know which side to buy 我不知道我應該喜歡哪一個

You're friends, they're jerks 你的朋友都是些呆子

When you act like them, just know it hurts 當你的行為和他們一樣 那只會傷了我 I wanna be with the one I know 我想和我所認識的那個你在一起

And the 7th thing I hate the most that you do 而這第七件事情也正好是我最討厭你做的

You make me love you 那就是你讓我愛上了你

 

Compared to all the great things That would take too long to write 比起那些需要花很多時間才能撰寫完成的鉅作

I should probably mention the 7 that I like 也許我應說說我喜歡你七件的事

The 7 things I like about you 七件我喜歡你的事

Your hair, your eyes, your old Levi's 你的頭髮、你的眼睛、你破舊的牛仔褲

When we kiss i'm hypnotized 當我們接吻時 我感到著迷

You make me laugh, you make me cry 你逗我笑 又讓我哭

But I guess that's both I'll have to buy 但我想我兩者都必須接受

Your hand in mine 我們十指相扣

When we're intertwined, everything's alright 當我倆守著彼此 一切都會很好的 I wanna be with the one I know 我想和我所認識的那個你在一起

And the 7th thing I like the most that you do 而這第七件事情也正好是我最喜歡你做的 You make me love you 那就是你讓我愛上了你

You do 你這麼做


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=1andy8&aid=3015541

 回應文章


等級:
留言加入好友
好聽~
2009/06/25 01:39

Miley Cyrus的歌還挺好聽的~

是我喜歡的曲風~

不過現場不如CD表現...

只可惜同時間我聽到泰勒斯的更喜歡XD

所以跑去買了泰勒斯(預算不足同時購買二張)

推介你~泰勒斯,史威夫特~無盡的愛~

愛麗絲維維 - 維伊(1andy8) 於 2009-06-25 09:23 回覆:

Miley Cyrus還年輕,還有很多進步的空間,

我會去聽聽你介紹的泰勒斯 史威夫特~無盡的愛!