網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Oh!Carol 噢!卡蘿
2016/09/05 11:57:22瀏覽402|回應0|推薦8


Oh, Carol   Neil Sedaka
 

Oh! Carol, I am but a fool
Darling, I love you
Though you treat me cruel
You hurt me and you made me cry
But if you leave me, I will surely die

 

Darling there will never be another
Cause I love you so
Dont ever leave me
Say youll never go
I will always want you for my sweetheart
No matter what you do
Oh! Carol, Im so in love with you

(1959)

 

 

 

 噢,卡蘿   尼爾西達卡


噢,卡蘿!我真是個傻瓜
親愛的,我愛你
雖然你對我如此殘酷
你傷害了我,使我哭泣
但如果你離開我,我一定會死掉

達令,我永不會愛上別人
因為我是如此愛你
不要離開我
告訴我你永不會離開
我希望你永遠都是我的甜心
不論你做了什麼
噢,卡洛!我真的很愛你

 

 

 

 

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gracelover&aid=73090928