網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Evergreen Tree 長青樹
2016/09/03 01:07:01瀏覽399|回應0|推薦6



Oh darling, will our love be like an evergreen tree ?

親愛的,我倆的愛可會像長青樹一樣?

Stay evergreen and young as the seasons go?

當季節流逝,依然保持翠綠年輕?


Your kisses could make love grow like an evergreen tree

妳的吻,讓愛情像長青樹一樣茁壯

Bloom in the summer sun and the winter snow

在夏日陽光和冬日白雪中開著花


On every branch will blossom dreams for me and you

每個枝椏都為你我開滿了夢想

Our tree of love will stay evergreen

我倆愛情的樹將萬年長青

If our hearts stay ever true

只要我們的心永遠真誠


Oh darling, I love you so

親愛的,我如此愛妳

Don't you know that I'll be true

妳可知道我永遠是真心的

Till the leaves turn blue on the evergreen tree

直到長青樹上的葉子變成藍色

(1965)


 

( 休閒生活音樂 )
回應 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gracelover&aid=72857197